Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

vr mei 01, 2009 21:52

Welliswaar geen alfa maar het zusje, gespot in het Mille Miglia Museum vandaag (Brescia Italy):

Afbeelding
Afbeelding
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Zagato_Olaf
Junior Member
Junior Member
Berichten: 70
Lid geworden op: vr sep 28, 2007 23:07
Locatie: Bussum

Exacte kopieen van Jack's site op internet gesignaleerd!

ma aug 03, 2009 20:44

Ha Jack,

Ik zag dat jouw site is 'gerevamped'. Ziet er goed uit!

Maar wat is er aan de hand? Iemand heeft je oude site gekopieerd en heeft een exacte kopie op het internet gezet.
Dit is de link: www zagatocars . com. Dat is dus zonder het streepje tussen zagato en cars.
Volgens mij heeft een zekere Belgische persoon wiens naam wij niet noemen hier iets mee te maken.
De persoon die de domeinnamen heeft opgenomen heet Bogaerts en is op Facebook een vriend van de persoon wiens naam wij niet noemen.
Zie hier de foto van de heer Bogaerts van Facebook.

Afbeelding

Jack, kun je iets meer vertellen?

Ciao, Olaf
Laatst gewijzigd door Zagato_Olaf op di aug 04, 2009 03:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Zagato_Olaf (Olaf Roeten)

SCARB nr.1078 sinds 1984
Register Junior Zagato Holland

GT 1300 Junior Zagato 1972 (#1801112)
GT 1300 Junior 1974
Nuova Super 1600 Lusso 1977
Sud 5M 1980 (gone)

Gebruikersavatar
CC
Full Member
Full Member
Berichten: 419
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:15
Locatie: Tilburg

Re: Exacte kopieen van Jack's site op internet gesignaleerd!

ma aug 03, 2009 22:09

Volgens mij heeft een zekere Belgische persoon wiens naam wij niet noemen hier iets mee te maken.?
Daar zijn meerderen het over eens....
Naarmate de site uitgebreider is en er meer info over TZ's op komt te staan raakt O. zijn spelletje steeds meer uitgespeeld en deze "chique" oplossing typeert O. wel. Maar hoe vaker deze domeinnamen gepost worden, hoe hoger ze gaan scoren in de zoekmachines. Om O. verder niet in de kaart te spelen zou het het beste zijn om de hierboven genoemde links te verwijderen.

Dit alles uit betrouwbare bron vernomen en tevens dat Zaag het vrolijk negeert..

Gebruikersavatar
Zagato_Olaf
Junior Member
Junior Member
Berichten: 70
Lid geworden op: vr sep 28, 2007 23:07
Locatie: Bussum

Re: Exacte kopieen van Jack's site op internet gesignaleerd!

di aug 04, 2009 03:19

Volgens mij heeft een zekere Belgische persoon wiens naam wij niet noemen hier iets mee te maken.?
Daar zijn meerderen het over eens....
Naarmate de site uitgebreider is en er meer info over TZ's op komt te staan raakt O. zijn spelletje steeds meer uitgespeeld en deze "chique" oplossing typeert O. wel. Maar hoe vaker deze domeinnamen gepost worden, hoe hoger ze gaan scoren in de zoekmachines. Om O. verder niet in de kaart te spelen zou het het beste zijn om de hierboven genoemde links te verwijderen.

Dit alles uit betrouwbare bron vernomen en tevens dat Zaag het vrolijk negeert..
Done! Ik heb in mijn vorige post de foto gepubliceerd, van degene die de domeinnamen heeft opgenomen.
Zijn naam is Bogaerts en hij is op Facebook een vriend van degene wiens naam wij hier niet noemen, namelijk de heer O.

Ciao! Olaf
Zagato_Olaf (Olaf Roeten)

SCARB nr.1078 sinds 1984
Register Junior Zagato Holland

GT 1300 Junior Zagato 1972 (#1801112)
GT 1300 Junior 1974
Nuova Super 1600 Lusso 1977
Sud 5M 1980 (gone)

Gebruikersavatar
CC
Full Member
Full Member
Berichten: 419
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:15
Locatie: Tilburg

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

di aug 04, 2009 08:10

Thanks!

Blijft humor als je op Silverstone loopt en praat met eigenaren van zaagjes dat vrijwel de eerste vraag is of je gelieerd bent aan O. Wanneer dat niet zo blijkt te zijn gaan alle registers open en voor je het weet sta je een uur te praten over alle bijzonderheden van een specifieke auto.. :D
Tis triest maar waar.

We stonden te praten met mensen die voor Mason werken en die konden ook hele verhalen vertellen over O. Zo hebben ze hem op een gegeven moment (ik geloof dat het op Goodwood was) in de kraag gepakt en de tent uitgezet. Waarna hij door de organisatie ook nog van het circuit verwijderd is...

Gebruikersavatar
bakkebaard
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: za mar 01, 2008 12:53
Locatie: Rotterdam

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

wo aug 05, 2009 11:29

Het is zo geheimzinnig dat ik er geen reet van begrijp!!

Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

Re: RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

wo aug 05, 2009 15:30

Het is zo geheimzinnig dat ik er geen reet van begrijp!!
I 2nd that....
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

SPIDERVELOCE1750

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

wo aug 05, 2009 17:31

Ga maar eens op het AlfaBB snuffelen . Zoek eerst op Belgium en kijk welke topics ivm Zagato's dit opleverd . Dan kom je genoeg topics tegen die verduidelijken waarom er hier niet verder over wordt uitgewijd . :wink:

Maar trek er wel een paar dagen voor uit . :lol:

Wel weer een rotstreek . :?

Gebruikersavatar
prosper
Full Member
Full Member
Berichten: 286
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 17:11

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

wo aug 05, 2009 20:37

Gaat over ......... (censored) Oops, lawsuit.....

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

do aug 06, 2009 19:27

Silence!!!

I sue you!!!


:roll:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

do aug 06, 2009 20:33

Oeh! Rellen?

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

do aug 06, 2009 20:58

Oeh! Rellen?
Nog niet . De Romeinen moeten eerst nog spelen tegen de Bufallo's en dan zal het feest pas losbarsten . :mrgreen:

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

vr aug 07, 2009 07:33

Laster! Dat jullie een vroom liefhebber ook híer door het slijk moeten halen :x

edit: toch maar even een :wink: erbij

Gebruikersavatar
alfa147man
Full Member
Full Member
Berichten: 360
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 19:17
Locatie: 't Waasland

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

ma aug 10, 2009 17:43

Zou er iemand op een neutrale manier in enkele regeltjes kunnen uitleggen waar het precies om gaat, desnoods via pb.
Ik ken niemand binnen het Zagato milieu, maar heb wel veel respect voor de creaties van Zagato.
** 147TS, 75TS **

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: Alfa Zagato Registers - Ercole Spada Himself ! - 452

ma aug 10, 2009 23:33

Er is een Belgisch heerschap die zich begeeft in de wereld van de meer exclusieve auto's als daar zijn Zagato uitvoeringen, Ferrari's, Bizzarini's etc. De man heeft een en ander gepubliceerd met , zullen we zeggen, wisselende kritieken. Op de meer negatieve kritieken reageert hij tamelijk heftig en er is sprake van diverse rechtszaken, al dan niet in de USA.
Tevens zit de man in de handel met auto's van dit kaliber, waarvan met regelmatigheid onjuistheden aangetroffen cq geconstateerd menen te worden. Dit dan weer door andere kenners danwel ingewijden. Dan is er nog sprake van de bewering dat de beste man publiceert over verdwenen chassisnummers , dus bv een Breadvan Bizzarini, die dan over niet al te lange tijd opduikt bij een met deze heer bevriende handelaar. Enzoverder enzovoorts. Dit zijn slechts meningen, opinies, en al dan niet subjectieve waarnemingen mijnerzijds.
Ik beweer TOTAAL NIET dat deze man de boel oplicht, belazert, flest, of wat dan ook.
Kortom, een omstreden heerschap , en dit is een bewering die Philippe moeilijk kan ontkennen.
Voorts heb ik er verder geen belang bij, geen voordeel in aan of op. Ik heb geen relatie met voormalig klanten, en ben in het geheel niet betrokken bij WAT DAN OOK.


Remember, it's all just opinions....

Als je er verder geen belang bij hebt, geloof mij, laat maar zitten. Je wilt het allemaal niet weten....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”