steven

embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 08:16

IK moet even mopperen tegen gelijkgestemden !!!!!!!!!!!!!!!!

Vanochtend bij mijn 155 zie ik dat een of andere lamstraal het embleem van mijn kofferbak er bruut heeft afgebroken.
Vele van jullie zal dat overkomen zijn, maar man wat ben ik link zeg, die mentaliteit als ik zo,n jong zie gaat ie zonder meer dineren door een rietje, blijf met je poten van andermans spullen af .
Kan ik weer zo'n ding gaan halen (kassa en monteren met het risico dat ie morgen weer weg is ,. ik denk er over een niet draaibaar embleem er op te maken , je kan dan wel niet bij je slot maar jatten wordt lastiger.
En de pliesie ? "Meneer daar gaan we echt geen verbaal voor opmaken kijk maar of er bij de buren ook gejat is".

wendola

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 09:36

ja idd zet je auto op 380v wedde datie m niet meer aanraakt :twisted:

Gebruikersavatar
patje1100
Guru
Guru
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 11:03
Locatie: lelystad

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 09:49

Steven@ Begrijp je frustratie helemaal maar als je gaat lijmen zal de toekomstig aspirant dief nog meer schade aan je auto maken want dat embleem zal er hoe dan ook afgejat worden.

Plak er anders een VW embleem op. Dat past bijna. En wie wil dat nou stelen ?

kroehlur

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 10:10

Wie wil nou in een Alfa rondrijden met een VW embleem op de achterkant?

Mijn zwager had een Mercedes Zigeunermobiel uit de jaren 70 en hij kocht altijd 5 radiatorsterren per keer.......tsja - aso's :!:

jan bert

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 10:30

ik zou hem gewoon vast erop monteren inderdaad. en dan maar van binnenuit openen... BASTARDS :evil:

Gebruikersavatar
JoorZ105
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2257
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:03
Locatie: Breda

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 10:55

voor dat soort gein kan je t een beetje betaalbaar houden door gewoon op de sloop te vragen naar emblemen. Heb zelf voor en achterembleem vervangen voor 15,-
kleine krasjes blijf je houden maar die zitten er bij een nieuwe ook zo op....met name achter
Joris

1750 Berlina 1971

Gehad: Alfetta 2000 Lusso 1983, Giulia 1300 Super + 1974, Giulietta TI+ 1962,
Berlina 1750+ 1969, Giulia 1.6+ Lusso 1977 en 146 1.6+ i.e. 1996

Gebruikersavatar
Sinus 2600 Spider
Guru
Guru
Berichten: 1075
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:32
Locatie: Hooge Zwaluwe

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 10:57

En het systeem van Roll-Royce in bouwen?? Een terugtrekkend embleem als ze hem aanraken. Kost wel even wat maar weghalen doen ze niet meer.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Ruud33 16V

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 12:01

hou maar op over die vieze vuile vandalisten. Twee weken terug mijn auto en die van mijn vriendin bekrast... erg leuk en zinloos zulke ongein... En waarom moet ie nou weer bij jouw 155 aan de achterkant dat ding eraf rukken. Als ie het al doet dan maar liever aan de voorkant, das goedkoper.

maar ze moeten natuurlijk sowieso met hun klauwen van andermans spullen afblijven. BAH

164 Q4

Re: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 13:37

En de pliesie ? "Meneer daar gaan we echt geen verbaal voor opmaken kijk maar of er bij de buren ook gejat is".
Op de TV zag ik nog iets over mensen verlinken die bijv. iets vernield hadden zoals brievenbussen, telefooncellen ed. Die zou je aan moeten geven bij de politie en dan maakte je ook nog kans op een staatslot (jawel!! :shock: ). Maar een ding is altijd wel weer frappant aan die acties: Als burger nemen wij hun het echte werk weer uit handen (namelijk het opsporen) en de politie hoeft niets anders te doen als weer een procesverbaal uitschrijven (kassa! voor hun) en kunnen voor de rest van de dag op hun luie reet zitten of gewoon weer doorgaan met auto's flitsen.
En zoals altijd gaat het weer hoofdzakelijk om schade die de gemeente heeft geleden en niet de burger wat ik veel erger vind want de gemeente heeft al geld genoeg dat ze met bakken tegelijks over de balk smijten.
Wat niet wegneemt dat ik sowieso tegen vandalisme in het algemeen ben.

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 13:55

Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 634
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:07
Locatie: Vught. N-Br

Re: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:09

En de pliesie ? "Meneer daar gaan we echt geen verbaal voor opmaken kijk maar of er bij de buren ook gejat is".
Op de TV zag ik nog iets over mensen verlinken die bijv. iets vernield hadden zoals brievenbussen, telefooncellen ed. Die zou je aan moeten geven bij de politie en dan maakte je ook nog kans op een staatslot (jawel!! :shock: ). Maar een ding is altijd wel weer frappant aan die acties: Als burger nemen wij hun het echte werk weer uit handen (namelijk het opsporen) en de politie hoeft niets anders te doen als weer een procesverbaal uitschrijven (kassa! voor hun) en kunnen voor de rest van de dag op hun luie reet zitten of gewoon weer doorgaan met auto's flitsen.
En zoals altijd gaat het weer hoofdzakelijk om schade die de gemeente heeft geleden en niet de burger wat ik veel erger vind want de gemeente heeft al geld genoeg dat ze met bakken tegelijks over de balk smijten.
Wat niet wegneemt dat ik sowieso tegen vandalisme in het algemeen ben.
Lekker genuanceerd zeg. De maatschappij, dat ben jij........... (en ik)

Adios, JR

Jorix

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:21

Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had ;)

kroehlur

Re: RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:26

Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had ;)
VW? 8)

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5577
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:29

Al weer een tijd geleden is mijn Biturbo 425 die ik toen had volledig gestript van emblemen (zat gelukkig niet meer alles op, kofferbak was al gezuiverd van de teksten)

De emblemen die kapot gingen hebben ze maar laten hangen (van de achterraamstijl).

Het viel mij mee wat de nieuwe set toen kostte (zal inmiddels ook wel anders zijn..), maar leuk is anders. Gelukkig geen lakschade...

Inmiddels is mijn devies: niet over opwinden, het blijven uiteindelijk maar dingen. Mijn eigen gezondheid is belangrijker dan mij op te winden over een stelletje losers.

Je moet maar zo denken, dit soort types zal het niet ver brengen in de maatschappij, en zullen ongetwijfeld ook wel uit logeren gaan met vol pension en TV, want ze gaan toch van kwaad tot erger.
Het beste wat ze ooit zullen bemachtigen is een embleem, en niet de hele Alfa
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Jorix

Re: RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:32

Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had ;)
VW? 8)
Nog 2 keer raden ;)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”