Roeltje 164

Re: RE: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

di nov 06, 2007 21:19

ik denk dat mijn baas SERIEUS geld over heeft voor die Duetto, dus grijp je kans wat knaken te maken....

Rik
Okee

Roeltje 164

Re: RE: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

di nov 06, 2007 21:19

ik denk dat mijn baas SERIEUS geld over heeft voor die Duetto, dus grijp je kans wat knaken te maken....

Rik
Nou, daarom dus schaadt het m.i. niet om wat fotootjes te posten van zo'n auto.
Stel dat de huidige eigenaar er vanaf wil, op dit forum zitten toch wel de meeste serieuze kopers dit dit soort auto's waarderen en op waarde weten te schatten.

Groeten, Pieter
Lijkt me duidelijk Pieter, maar dat was onze intentie toch ook.... :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Vince
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 510
Lid geworden op: di aug 09, 2005 17:37
Locatie: Houten

RE: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

do nov 08, 2007 17:34

Jeetje. Waarom laat iemand zo'n ding verstoffen zeg? Liefdeloos...

Misschien kun je dit beestje wel voor een leuk prijsje van hem afnemen. Een liefhebber lijkt het me niet eerlijk gezegd.

Ik had dit verhaal lekker voor mezelf gehouden en was meteen met de eigenaar aan het onderhandelen geslagen.

Ben benieuwd naar de afloop!
Maserati Ghibli 306Pk Grigio Vulcano '94
Alfa Spider Typo Quattro Bianco '93
Mijn ex - 156 SW 1.9 jtd 147pk Intrax HDA en 18" Novitec N8

Roeltje 164

RE: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

do nov 08, 2007 21:19

Ik heb de eigenaar eindelijk gesproken, in principe tegen een goed bod te koop, het is overigens wel een AR liefhebber , maar de kap en nog wat dingen zouden gedaan worden , maar de heer in kwestie wacht nog steeds dat dat gebeuren gaat.
Ik heb hem verteld dat zo'n mooie Duetto moet rijden en dat realiseerd hij zich ook wel, maar ook hij was er lang naar op zoek geweest en weet deze auto redelijk op waarde te schatten al zegt ie dat het ook zonde is zo als ze er nu bij staat, hij wil dan ook geen vraagprijs geven ondanks vriendelijk aandringen....
Er is dus ruimte voor overleg voor aankoop.
Ikzelf heb niet het geld voor zoiets moois helaas anders was ik zeker wel zo wijs geweest om dit voor mezelf te houden, maar zoiets moet je delen vind ik!!!

Gr Roel

Div. mensen PB :wink:

Gr Roel

Alfamarc
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 17, 2014 12:08

Re: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

do sep 18, 2014 21:57

Beste Roel,

We zijn weer een paar jaar later en deze week heb ik deze auto gekocht. Het is inderdaad een plaatje waar wel wat werk aan moet gebeuren.

Ik heb altijd al een Duetto uit 1969 willen hebben en nu blijkt hij ook nog van exact mijn geboorte dag te zijn. (28 febr 1969) Hoe bijzonder is dat?

Morgen komen ze hem brengen ik kan al niet meer wachten. Heb je die foto's nog die je destijds gemaakt hebt van de auto in de schuur? Ze staan niet meer op het forum.

Gr Marc.

Gebruikersavatar
CC
Full Member
Full Member
Berichten: 419
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:15
Locatie: Tilburg

Re: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

vr sep 19, 2014 08:32

Marc, zie PB

Gebruikersavatar
sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3889
Lid geworden op: za feb 05, 2005 22:48
Locatie: World city Hardenberg

Re: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

zo sep 21, 2014 10:03

Gefeliciteerd.
Ben heel benieuwd naar de foto's

Grt rogeralfa.
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4238
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

Re: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

wo sep 24, 2014 09:46

Cool, een wagen van je geboortedag.
Ook hier kijken we vol verwachting uit naar de foto's :-)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Alfamarc
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 17, 2014 12:08

Re: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

do okt 02, 2014 09:05

Sorry mensen, ik ben even een paar weken los geweest van internet. Alle aandacht ging naar mijn Duetto!! Maar nu sta ik weer met beide benen op de aarde en dus zal ik jullie van recente foto's voorzien.

Via dit forum heb ik van Roel Nicolai de foto's gekregen van de Duetto zoals hij er in 2008 bij stond. Roel ontzettend bedankt, fijn dat je na al die jaren de foto's nog terug hebt weten te vinden. Zoals jullie op mijn recente foto's kunnen zien heeft de tijd voor de Duetto stil gestaan. Hij is nog exact hetzelfde. Ik heb besloten om eerst het technische gedeelte aan te pakken en ben begonnen met de koppeling en de remmen. Na al die jaren niet rijden zit alles vast. Koppelingscilinders, remcilinders etc etc. Remleidingen heb ik ondertussen ook deels vervangen. Met hulp van Frans van Poppel uit Riethoven (hij heeft voor alle onderdelen gezorgd en de leidingen exact nagemaakt) ben ik nu zover dat ik alleen nog maar hoef te ontluchten.

Wordt vervolgt, Gr Marc

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alexanderw
Junior Member
Junior Member
Berichten: 71
Lid geworden op: di mar 28, 2006 17:06
Locatie: Amsterdam

Re: Zomaar een Spider Duetto 1750 in een loods....

do okt 09, 2014 20:42

Wow wat een beauty en bijzonder verhaal !
Alfa Giulia Biscione '69 en Brera 2.2 JTS 2010

Verleden:
159 SW JTDm 16V 150 pk
156 SW JTD
156 1.8 TS
156 JTD

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”