Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 20:58

Lang verhaal kort gemaakt: Vorig jaar in Breda 2 berlina's gekocht. Een ervan opgeknapt, de ander gesloopt. Deze had kenteken TH TX 81.
Deze had een half kenteken, de eignaar had de helft kwijt geraakt, en ik kreeg de rest mee, samen met de wagen. Deze ging toch gesloopt dus dat boeide verder niet.
Wagen gesloopt, platen hangen aan de muur van de garage, dit aan de eigenaar vermeld, en hem gezegd stuur het resterend kenteken op naar de RDW om af te melden als ZELF GESLOOPT. (dat kan, weet ik uit ervaring)
Hij vergeet dat, belt mij vorige maand op. Bekeuring gehad op naam THTX81 voor te hard rijden , 20 januari in Venhuizen. (noord Holland?)
IEMAND rijdt dus ( hoogstwaarschijnlijk )in een Berlina met deze platen, zonder papieren, chassisnummer of whatever. De eigenaar geeft mij de schuld . (kan ik me indenken, HIJ was het zeker niet!)
Volgens mij heeft IEMAND Alfist bij mij in de werkplaats oid de nummers gezien, of zo, of het verhaal gehoord, een set platen laten maken en diegene rijdt vrolijk rond....
KENT IEMAND DEZE WAGEN/ DIT KENTEKEN? Ik heb de bekeuring betaald en de rest geregeld. Maar Someone is gonna pay!!!!!!
Kijk aub allen uit!!!!!!
Laat weten! Kijken bij de RDW heeft natuurlijk geen zin. Want daar staat wat we al weten. Diegene heeft geen papieren, kentekenplaten oid ( zijn namelijk gele platen, dus nieuwe kon ie niet zomaar aanvragen zonder papieren, ik denk dat ie blauwe platen heeft laten draaien, en daarom denk ik dat ze daadwerkelijk onder een Berlina zitten. Als de politie dit numer intoetst zien ze dan nl. dat het idd een Berlina betreft.
Ramses, zat jij niet bij de politie? Kun jij meer zien adhv het proces verbaal nummer, of de foto achterhalen? Dan kom ik er wel uit!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 21:11

Rik:

Vraag ff foto op dan weet je tenminste zeker of het een Berlina betreft.....
Is dit niet het geval dan is het misbruik iig al aangetoond. Is dat wel zo, plaats die foto hier dan levensgroot. Staat ie in no-time shocking klem door een collega?, nee daar ben je geen collega van natuurlijk :shock: ,

Als het een blauwe plaat betreft kan dit niet een officieele plaat zijn, want deze combinatie mag nl niet op oud blauw..... en zonder volledig kenteken kan het natuurlijk ook geen legale GAIK-plaat zijn.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 21:24

Arjan, vandaar mijn vraag aan Ramses.
enne, hoe vaak rijden wij Alfisti niet met blauwe platen ondanks een later nummer? Ik stipte het al aan, gele kunen het niet zijn, want die hangen bij mij aan de muur, en zonder kenteken enz.....
Maar een paar blauwe platen zijn zo besteld. Ik rijd al jaren met mijn bertone met blauwe platen ondanks een kenteken '86. Alleen voor de APK even gele erop.
Zodoende mijn idee. En IK kan het nummer niet opvragen, en de eigenaar heeft nu inmiddels het kenteken opgestuurd naar de RDW, want stel je voor!
Dus vandaar mijn vraag aan Ramses! Die is toch agent?
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 21:28

PB
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014


Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 22:12

Lex, zoals gezegd heeft kijken op het rdw geen zin in dezes!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

lex thissen

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 22:27

dacht, misschien gaat er bij iemand anders een :idea: branden

btw sommige kentekens zitten ook in google, maar niet die van jouw :roll:
Moet dus warschijnlijk wachten op de gouden tip ( gespot ).

Anyway succes Lex.

Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 22:32

Rik je hebt een PB mvg. Richard
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Gebruikersavatar
sjoerdb
Full Member
Full Member
Berichten: 280
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:24
Locatie: venhuizen

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

zo apr 03, 2005 23:06

hee rik, wat ... voor je! helemaal omdat ik een berlina heb en in venhuizen woon..... maar mijnes draagt DR-86-34! echt waar! maar ik zal heel erg goed mijn ogen open houden, waar was de controle toen er geflitst werd? vraag zeker ff die foto op en dan wil ik zeker wat tijd er in steken om er achter aan te gaan. ik heb gelukkig hier en daar wel goeie contacten!
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 00:19

Sjoerd, ik ken jouw kenteken. Dit was op de provinciale weg N506, op 20 januari om 8:14.
Maar mensen, LEES het stukje. Ik noch de eigenaar KUNNEN de foto's opvragen.
Ik niet omdat het kenteken nooit op mijn naam heeft gestaan, hij niet omdat de papieren inmiddels naar het RDW zijn!!!!! We hebben hier beide officieel NIETS meer mee van doen. Waar ligt venhuizen eigenlijk ergens? Nooit geweest!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
sjoerdb
Full Member
Full Member
Berichten: 280
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:24
Locatie: venhuizen

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 00:31

venhuizen ligt tussen hoorn en enkhuizen in, langs die bij jou bekende provinciale weg. hoe kan het nu dat jij wel de bekeuring hebt gekregen maar niet de kentekenbewijs hebt? ik zou gewoon proberen om naar de politie te gaan en verhaal uit te leggen en laat ze dan maar uitzoeken hoe het zit! en ook contact op nemen met de rdw, dat ze bekeuringen versturen naar auto's die al gesloopt zijn!
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 00:37

@Sjoerd: lezen....
Rik heeft de bekeuring niet gekregen, de vorige eigenaar wel. Rik heeft hem betaald, dat is iets heel anders :roll:
It's not easy, being green (kermit)

164 Q4

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 00:50

Toch stinkt dat idee wel. Geen overtreding begaan maar er wel een boete voor moeten betalen. Dan heeft het toch in feite niets met 'boete' te maken maar louter met de staatskas spekken?
Raar landje :? .

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 00:55

Imho is er geen "moeten" in het spel....

Raar landje klopt :wink:
It's not easy, being green (kermit)

164 Q4

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 01:08

Nee ok hij niet, maar er zal toch iemand moeten dokken. En bij gebrek aan de echte dader dan maar iemand anders, maakt niet uit wie.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”