Gebruikersavatar
Hans156
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 615
Lid geworden op: vr feb 04, 2005 02:27
Locatie: Zuid Holland

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 01:19

Zonder kusjes waarschijnlijk. T'was wel een beetje dom :oops: Alfisten onder elkaar.... lekker :twisted: .
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5577
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 08:17

is het niet meer mogelijk in berope te gaan???
Als de vorige eigenaar kan aantonen daar niet geweest te zijn op die dag en tijdstip is er een behoorlijke kans dat de zaak geseponeerd wordt. En natuurlijk aangifte doen bij de politie van misbruik van een kenteken.

Dat nu inmiddels de papieren wel zijn opgestuurd doet niet ter zake, het gaat om het moment van bekeuren. En volgens mij kan hij weldegelijk die foto nog opvragen.

Rik, dat jij die bekeuring betaald hebt snap ik niet, de vorige eigenaar heeft tenslotte niet aan zijn eigen verplichtingen voldaan.... eigen schuld zou ik zeggen. Misschien uit coulance 50-50. Je bent weer veel te goed voor deze wereld...

Nu heeft de vorige eigenaar ook geen reden meer actie te ondernemen hierop...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Egbertone
Guru
Guru
Berichten: 1309
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 06:59
Locatie: Haaglanden

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 09:32

Hmmm... als de TH TX 81 ooit in Den Haag gesignaleerd wordt, dan wordt hij zeker klemgereden door een zekere Verde Oliva Berlina :!:

Maar ehh... samen met de kentekenplaten en het kentekendeel had de vorige eigenaar toch aan kunnen tonen dat het hier om fraude ging en dus beroep aan kunnen tekenen?

Je zou je kunnen afvragen of ze bij de RDW het kenteken op de foto soms niet goed hebben afgelezen. Maar ja, het lijkt me onmogelijk dat ze dat soort fouten nog maken.

In het geval van vervalste, niet GAIK platen; is het niet zo dat zoiets op een foto zichtbaar is? Had de vorige eigenaar daar dan ook niet een boete voor moeten krijgen?

Gebruikersavatar
twan
Full Member
Full Member
Berichten: 263
Lid geworden op: do dec 30, 2004 02:21
Locatie: Breda

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 10:05

ongelofelijk zeg, zo kun je dus wel heel makkelijk mensen dwarsbomen zonder zelf enige kosten te hebben. komt dit regelmatig voor? hoe ver ben je nu?

kroehlur

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 10:36

Niemand kan zonder meer aannemen dat dat kenteken op een Berlina rondrijdt. Een tijd geleden las ik een verhaal over iemand die een bekeuring kreeg voor te hard rijden in Rotterdam Zuid met zijn Honda Civic. Echter woont die man in Limburg en zit het kenteken op een Ferguson traktor uit de jaren 50........

Misbruik van gestolen kenteken's/nummer's komt ongelofelijk veel voor - vandaar natuurlijk de kleine vervangingsnummer's op de GAIK platen.

Gebruikersavatar
1750GTV
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 806
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:18
Locatie: Westland
Contacteer: Website

Re: RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 10:38

Je zou je kunnen afvragen of ze bij de RDW het kenteken op de foto soms niet goed hebben afgelezen. Maar ja, het lijkt me onmogelijk dat ze dat soort fouten nog maken.
Nou...
Heb ik een keer gehad. Uit het niets kreeg ik een prent van hety CJIB binnen voor een snelheidsovertreding die ik zou hebben gemaakt in Zeeland. No way dat ik op het tijdstip van de prent in Zeeland zat.
Bleek bij navraag dat het ging over een rode auto. Ik had toen echter ene zwarte. Bekeuring kwam toen te vervallen...

Gebruikersavatar
Egbertone
Guru
Guru
Berichten: 1309
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 06:59
Locatie: Haaglanden

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 11:01

Klopt Ray maar, zoals je zelf al zegt.... "... een keer"

Met de invoering van de GAIK-plaat wordt er ook gebruik gemaakt van een nieuw lettertype, wat dit soort vergissingen zou moeten uitsluiten. Let op! zou moeten

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 11:46

maar goed, voorlopig kent niemand iemand die met hoogstwaarschijnlijk een Berlina met dit kenteken rijdt?
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 634
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:07
Locatie: Vught. N-Br

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 11:49

Nee, ik niet.

Andere vraag: die andere die je uit Breda haalde, was dat een zilveren 1750 met kenteken DM-*-* ?

Adios JR

Giulia555

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 11:53

Waarschijnlijk het zelfde bedrijf dat ook mijn Berlina heeft opgekocht?? Ik zag de Berlina van Figlio tegelijkertijd met die van mij op de website te koop staan...

Gebruikersavatar
figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 634
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:07
Locatie: Vught. N-Br

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 11:59

Inderdaad, hier staan ze:

Afbeelding

Ik weet dat die van mij naar Breda gegaan is en dat men er nogal wat kosten aan gehad heeft. Ik was benieuwd waar ie is (mis hem wel een beetje)

Adios, JR

Giulia555

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 12:47

SNIK.... krijg ook wel weer een beetje spijt, was erg fijne wagen....Maar ja keuzes maken in het leven...

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 14:11

ja giulia 555, jij was niet wijs....die was ZO mooi!
Nee, het ging destijds om twee berlina 2000s. een blauwe en een bruine die bij een 4x4 boer stonden. Ze waren van zijn broer. De THTX was een giga prullenbak, de ander , daar rijdt een , inmiddels, ex vriendin in rond! Waar die van 555 heen is weet ik niet, die 1750 komt ergens eind april mijn kant op. als het dezelfde is! Een zilvergrijze met rood interieur, beetje slordige auto. is van de hoofdredacteur van K&T, die inmiddels een betere heeft gevonden. Zoekt er nog iemand een berlina dan? die zilvergrijze komt waarschijnlijk dus naar mij, maar is voor de handel denk ik zo. beter dan de mijne is ie toch niet!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 634
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:07
Locatie: Vught. N-Br

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 14:39

Nee, is een andere 1750 dan de K&T berlina. Wel zilver, maar bruin interieur. Het was een nette/ongelaste wagen, maar heeft schijnbaar nadat ik hem verkocht heeft motorische problemen gehad. Was gewoon benieuwd of dat hem toevallig was, maar kennelijk rijden er meer in Breda rond.

Adios, JR

Gebruikersavatar
sjoerdb
Full Member
Full Member
Berichten: 280
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:24
Locatie: venhuizen

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 17:30

die berlina van 555 is naar arie grand in enkhuizen gegaan, is niet zo gek ver weg bij mij... maar is zeker niet in rijdende staat om bekeuring te krijgen met andermans platen!
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”