Manmanman, wat doen jullie hier eigenlijk tegen? Het is kiezen hier in mijn woonplaats: winkelschades of bomen. Blijkbaar trekt de gele kleur allerlei gevederde insecten en ander vogelend schoftentuig aan? Want ik heb het hier niet over een of twee plekjes, maar om meerdere plekken op dak, zijkant en motorkap van ongeveer 15 tot 30 cm in het vierkant. Sterker nog, toen ik vorige week behoorlijk pissed raakte op een paar eksters die het nodig vonden om op mijn auto te k*kken toen ik deze net stond schoon te maken en een flinke twijg naar hen gooide in de boom, vond ik de volgende ochtend een nog grotere twijg terug op mijn dak! Van mij mogen er wel een paar figuren komen die geheel conform de boodschap van onze overheid ("Milieu is de komende tijd van ondergeschikt belang" Kabinet Balke-ellende, 2002) om het vogelbestand hier wat "aan te passen" aan de natuurlijke leefomgeving hier.....

Maar okee, genoeg cynisme, wat in godesnaam kan ik doen tegenover onze zeer productieve gevederde vrienden die blijkbaar geen boodschap hebben aan onze fraaie bolides en de gehele wereld als een groot toilet zien?
Grtz,
Aad