Doix

Is het alweer lente?

vr mar 25, 2005 15:28

Hoewel in dit kleine landje milieu allang van ondergeschikt belang blijkt te zijn (men is alleen maar bezig met afbreken van sociale structuren, verworven rechten, het steunen van Amerika ten koste van eigen burgers en het opjagen van de grootste criminelen die Nederland gekend heeft sinds het ontstaan van de mensheid, namelijk de automobilist), word ik nog geregeld geconfronteerd met allerlei milieuboodschappen door particuliere of allang door de overheid vergeten maar nog steeds per ongeluk gefinancierde, instanties. Zo krijg ik bijvoorbeeld op Discovery geregeld de boodschap mee dat vele vogelsoorten bedreigd zijn in dit land. Dit lijkt mij zeer gechargeerd want ik heb nieuws voor ze. Nu het weer lente is, is de enige echt bedreigde vogelsoort mijn Tweety, want deze week heb ik meerdere malen mijn wagentje moeten afspoelen omdat hele roedels vogels en hele kuddes andere soorten gevleugeld ongedierte het nodig vinden om mijn wagentje volledig onder te sch**ten.
Manmanman, wat doen jullie hier eigenlijk tegen? Het is kiezen hier in mijn woonplaats: winkelschades of bomen. Blijkbaar trekt de gele kleur allerlei gevederde insecten en ander vogelend schoftentuig aan? Want ik heb het hier niet over een of twee plekjes, maar om meerdere plekken op dak, zijkant en motorkap van ongeveer 15 tot 30 cm in het vierkant. Sterker nog, toen ik vorige week behoorlijk pissed raakte op een paar eksters die het nodig vonden om op mijn auto te k*kken toen ik deze net stond schoon te maken en een flinke twijg naar hen gooide in de boom, vond ik de volgende ochtend een nog grotere twijg terug op mijn dak! Van mij mogen er wel een paar figuren komen die geheel conform de boodschap van onze overheid ("Milieu is de komende tijd van ondergeschikt belang" Kabinet Balke-ellende, 2002) om het vogelbestand hier wat "aan te passen" aan de natuurlijke leefomgeving hier..... ;)

Maar okee, genoeg cynisme, wat in godesnaam kan ik doen tegenover onze zeer productieve gevederde vrienden die blijkbaar geen boodschap hebben aan onze fraaie bolides en de gehele wereld als een groot toilet zien?

Grtz,

Aad

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Is het alweer lente?

vr mar 25, 2005 15:44

In Amsterdam gebruikt men daar een dode duif voor... schrikt die andere t*ringlijders goed af !

Maar dat staat lelijk op je auto denk ik, zo'n duif met duct-tape op je dak.

:twisted:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr mar 25, 2005 15:48

Zijn er geen parkeergarages in je woonplaats?
It's not easy, being green (kermit)

Doix

vr mar 25, 2005 15:53

Een dooie duif? Dat is weer eens wat anders dan flink spoilerwerk... :wink:
En helaas geen parkeergarages en al helemaal helaas geen eigen garage.....voorlopig blijft het tactisch parkeren en bidden....

Grtz,

Aad

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 25, 2005 16:01

Andere manieren om ongenoegen kenbaar te maken....gewoon creativiteit tonen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dinky Boy
Miniaturista

vr mar 25, 2005 16:27

En het mag zeker ook nooit meer regenen? :wink:

Ach wat, je auto poetsen moet toch regelmatig gebeuren.

Lekker hoor, dat voorjaar, met nieuwe vogeltjes all over the place :P

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 25, 2005 17:13

Tak op je auto? Teruggooien!!
Afbeelding
Dirk - Giulia2000TS

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 25, 2005 17:17

En gelukkig de 33 is niet wijlen! :D :thumbs:

Ja lekker he die vogeltjes, maar als er kuikens in je eieren zitten heb je zie niet goed gekookt! :biggrin: #-o :blue_lol:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 25, 2005 17:18

Je kan misschien in hun nest gaan p**sen ?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Doix

vr mar 25, 2005 18:42

@Dinkyboy: als dat zou kunnen... :wink: Heb nog een lekkage verder op te lossen namelijk... **grin**

@Michel: dat lijkt me geen goed idee, ik zie de buuf al kijken als ik de boom in klim, me broek laat zakken en de rest...... voor je het weet heb je 70 euro voor publiek plassen aan je afgezakte broek.... :oops: :wink:

In ieder geval volstaat normaliter 1 keer in de week afspoelen, regelmatig schoonmaken en ik heb twee flessen water à 1.5 liter en een paar heel zachte doeken achterin liggen voor het geval dat, maar afgelopen week lijkt het wel even erger, dus ik vroeg me al af of het lente was? :wink:

Grtz,

Aad

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Is het alweer lente?

vr mar 25, 2005 21:04

voor je het weet heb je 70 euro voor publiek plassen aan je afgezakte broek
kost dat zo veel bij jullie ???? :shock:

Dat verklaart natuurlijk waarom die Nederlanders iedere zaterdagavond bij ons gratis op een rijtje tegen de kathedraal staan te p**sen. O:)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Andretti Molletti

vr mar 25, 2005 23:47

Afbeelding
Hee Dirk,
één Mercedes maakt nog geen lente ;)

Doix

vr mar 25, 2005 23:55

kost dat zo veel bij jullie ???? :shock:

Dat verklaart natuurlijk waarom die Nederlanders iedere zaterdagavond bij ons gratis op een rijtje tegen de kathedraal staan te p**sen. O:)
Klopt, voor minder dan 70 euro rijd je heen en weer en kan je nog gratis plassen ook! 8)

Overigens net nog even gekeken, de vogels hebben mijn auto de verdere dag met rust gelaten, mijn gezever hier heeft misschien geholpen? :wink:

Grtz,

Aad

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za mar 26, 2005 00:42

Afbeelding

Was volgens mij Mark Webber in die Benz !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

van G
Guru
Guru

za mar 26, 2005 00:48

Lente wasdaa :?:
Afbeelding
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”