Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

Velgenboer Mik in wat was 't??

do mar 17, 2005 21:01

Dag mensen,

Ik ben op zoek naar het telefoonnummer van Mik in ik dacht Vinkeveen. Daar kon je destijds stalen velgen laten verbreden. Maar nergens kan ik het nummer vinden. Kwijt!
Indien niemand dit weet, dan graag een ander goedkoop adres in de regio Utrecht.
Laat het me weten!!
Rik
O, en Jorix, dit leek me de beste plek om deze vraag te posten???
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end


Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5576
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Velgenboer Mik in wat was 't??

vr mar 18, 2005 08:18

goh bestaan die nog?? lang geleden geweest, maar toen waren die mannetjes volgens mij al ruim over de pensioengerechtigde leeftijd.
Wel mooi om te zien hoe ze het deden! Heel eenvoudige methode, maar de wielen waren wel altijd recht.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
montsmalfa
Full Member
Full Member
Berichten: 356
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 21:40
Locatie: Joure
Contacteer: Website

RE: Velgenboer Mik in wat was 't??

vr mar 18, 2005 11:45

En wat kostda ongeveer dan? :lol:
-------------------------
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue
156 1.9 JTD SW Cosmoblue 2000

heden:
Alfa Romeo 156 SW azzurro nuvola 2001
Giulia Nuova Super 1300L Prugna 1976

164 Q4

Re: RE: Velgenboer Mik in wat was 't??

vr mar 18, 2005 13:23

goh bestaan die nog?? lang geleden geweest, maar toen waren die mannetjes volgens mij al ruim over de pensioengerechtigde leeftijd.
Wel mooi om te zien hoe ze het deden! Heel eenvoudige methode, maar de wielen waren wel altijd recht.
Grappig, zo'n soort revisie bedrijf zit hier bij ons ook in de buurt. Als je de voorgevel ziet dan denk je dat ze jaren geleden al de boel gesloten hebben maar als je dan binnen staat dan doet het binnen net zo antiek aan met ook een paar oudere kereltjes die de hele dag aan het reviseren zijn. Ze hebben wel van alle soorten apperatuur en een enorme gigantische berg aan ervaring. Dus ik breng ook met een gerust hart m'n spul er naar toe als ik weer een aparte klus heb. Oh ja, en de prijs is ook altijd netjes.

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Velgenboer Mik in wat was 't??

vr mar 18, 2005 18:26

Was het niet: De Vries en vd Mik of andersom.?? Volgens mij zaten die mannen op twee adressen in NL.

De Graku in Wilnis deed het vroeger ook. Heb voor mn Volvo destijds daar velgen laten verbreden. (Nieuwe velgbed) Kostte toen zo'n 25 gulden/ wiel.

Bestaat de Graku eigenlijk nog?
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
Giulia2000TS
Guru
Guru
Berichten: 1993
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:10
Locatie: NB
Contacteer: Website

Re: RE: Velgenboer Mik in wat was 't??

za mar 19, 2005 11:32

Was het niet: De Vries en vd Mik of andersom.?? Volgens mij zaten die mannen op twee adressen in NL.

De Graku in Wilnis deed het vroeger ook. Heb voor mn Volvo destijds daar velgen laten verbreden. (Nieuwe velgbed) Kostte toen zo'n 25 gulden/ wiel.

Bestaat de Graku eigenlijk nog?
25 gulden per velg? Nee, denk niet dat ze nog bestaan.... Bij mij zat ook zo'n bandenboer, alles te goedkoop en nou is tie weg............ :cry: :wink:
Dirk - Giulia2000TS

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: Velgenboer Mik in wat was 't??

zo mar 27, 2005 20:28

Thanx guys,
We gaan er achter komen, keep you posted!!!
Rikkie
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”