Een mooie Blauwe Metallic met o.a. 2 superdegelijke stoelen ( lijken wel stoffen Recaro's!! ) 2 Airbags

Ik heb nog niet echt gereden met die 145 maar dit gaat wel heerlijk dat boxer gejank met 16 ventielen....

sorry Marley, maar wil ook wel eens om foto's vragen![]()
gr. Fred
Wat was er mis met die andere stoelenMet o.a. 2 superdegelijke stoelen ( lijken wel stoffen Recaro's!! )
Ja ik ben het met je eens een boxer is en klinkt geweldig. Lekker veel drinken maar dat doet zijn baas ook dus dat is ok.Ik heb nog niet echt gereden met die 145 maar dit gaat wel heerlijk dat boxer gejank met 16 ventielen....
Stoelen en bank zijn luxer en robuuster als die in de 1.4, zaten, heerlijk en we hebben ze pas om 18.30 uur opgehaald dus donker dus morgen foto's...Wat was er mis met die andere stoelenMet o.a. 2 superdegelijke stoelen ( lijken wel stoffen Recaro's!! )
Ja ik ben het met je eens een boxer is en klinkt geweldig. Lekker veel drinken maar dat doet zijn baas ook dus dat is ok.Ik heb nog niet echt gereden met die 145 maar dit gaat wel heerlijk dat boxer gejank met 16 ventielen....
Veel plezier ermee.
Hét bewijs.... Alles waarin ik rij "doet " ook 1:10. Dat is gewoon het gewogen gemiddelde verbruik van alle auto's en dús volkomen normaal
Nou die 1.4 Boxer die zoop ook 1 : 10...., deze zal toch ook zoiets doen....
Ben wel blij...
Ik wou dta ik het haalde... 1:10Hét bewijs.... Alles waarin ik rij "doet " ook 1:10. Dat is gewoon het gewogen gemiddelde verbruik van alle auto's en dús volkomen normaal
Nou die 1.4 Boxer die zoop ook 1 : 10...., deze zal toch ook zoiets doen....
Ben wel blij...![]()
Gefeliciteerd
Nee deze blijft wat mij betreft een poosie langergeveelbiersiteerd Roel , ennuh ......................... rag je deze niet af