Welkom en gefeliciteerd.
Wat een vreemde kentekenplaat. Hoe zit dat?
Zo'n grote gele kentekenplaat voor op de neus vind ik helemaal niks. Dus vandaar een kleine, volgende week krijg ik een andere kleine ook voorzien van een blauwe balk aan de zijkant.
Ben nog bij de RDW langs geweest om toestemming te vragen voor zo'n kleine amerikaanse plaat, maar helaas dat feest gaat niet door.
Mooie wagen. Je mag best wat meer foto's plaatsen hoor. Vindt niemand erg
Met die plaat krijg je wel problemen. Ik heb er één op de Spider gehad en kreeg een waarschuwing (maar gelukkig geen bon) van de wijkagent. Volgende keer wel een bon. Dus heb ik 'm maar vervangen.
Op de SZ had ik ook zo'n kleine plaat en werd er regelmatig mee aangehouden. Nooit een bon voor gehad maar dat aanhouden en alles onderzoeken vond ik ook vervelend.
Bij de RDW kreeg ik geen toestemming omdat er ruimte was voor een grote plaat en een sticker (1:1) mocht ook niet omdat daar geen stempel in kan.
Vond ik toen een mooie oplossing een strakke sticker van je kenteken op je bumper.
In ieder geval veel mooie en veilige kilometers toegewenst met je mooie wagen. Ik heb er nog maar twee in het wild gezien en nog nooit in een gezeten. Zal nog wel luxer zijn dan een 159 neem ik aan.
Roy
Anke is jaloers