dommel

RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

za feb 26, 2005 23:03

@psillen
Dat van die 5000 tpm / 60% gas wist ik (natuurlijk) al, want (soms) past dat wel bij mijn rijstijl.... Maar dat van het doorschakelen in het rood wist ik niet. Ga ik morgen nog proberen ! Thnx psillen !

@Kosta
Sqadra Tuning dus. Gaan we doen.

Gebruikersavatar
Hans156
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 615
Lid geworden op: vr feb 04, 2005 02:27
Locatie: Zuid Holland

RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

zo feb 27, 2005 12:58

Hoe wij het ook zouden moeten doen....... die BMW-rijders krijgen het toch wel benauwd als ze een Alfa zien, kijk maar eens naar het nonverbaal van die mensen die gezichten spreken boekdelen.
Komen ze thuis komen zeggen ze :driving: "nou net effe een Alfa eruit getrokken" (beetje geluk) maar jheeeetje wat ging dat ding te keer.... scheelde niet veel.
M.a.w. ALfa krijgt altijd waardering en respect of tie nou sneller is of niet... toch!!!!!!!! :lol:
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

zo feb 27, 2005 14:08

Nog nooit een BMW 330d tegengekomen??? BMW diesels zijn gigasnel en ding trok op en
ik had het idee dat ik stilstond.

Gebruikersavatar
Hans156
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 615
Lid geworden op: vr feb 04, 2005 02:27
Locatie: Zuid Holland

RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

ma feb 28, 2005 17:22

Wat te denken van de nieuwe 530 D met 500 NM en niet te versmaden pk's, grote auto, super snel... doch...., geen Alfa :lol: :lol:
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

dommel

RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

ma feb 28, 2005 21:05

Precies: een 530D is dan wel snel, maar ook LELIJK ! Nee, dan hou ik het toch maar bij mijn Italiaanse schone !

Andretti Molletti

Re: RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

ma feb 28, 2005 21:38

Nog nooit een BMW 330d tegengekomen??? BMW diesels zijn gigasnel en ding trok op en
ik had het idee dat ik stilstond.
Dat zegt iets over Bert en niets over de BMW... gaan we weer ;)



zeg al eens geprobeerd in de 1 te schakelen voet op de rem en dan gas te gevene en vervolgens de rem te laten schieten?????

(of sloop je um dan????) :roll:

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

Re: RE: Hoe het snelst optrekken met Selespeed ?

ma feb 28, 2005 21:59

Nog nooit een BMW 330d tegengekomen??? BMW diesels zijn gigasnel en ding trok op en
ik had het idee dat ik stilstond.
Dat zegt iets over Bert en niets over de BMW... gaan we weer ;)
Heb ooit eens het genoegen gehad naast Ron "Ring" Simons te zitten in dat witte ding. Komt er een 330d station voorbij, Ron weet een tijdje te plakken lekker vegen, de BMW trouwens ook, ik meteen 5 jaar van mijn leven kwijt, maar toen het wat steiler werd... de BMW stond al weer in Munchen eer wij bij de uitgang waren..

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”