Bedankt voor de leuke reacties. Inmiddels heb ik een brulpijp op het SS kunnen scoren en een 1e demper. Zo'n Nord Sleutelt toch wel weer anders dan een boxer, maar de brug is een groot voordeel bij het vervangen van de uitlaat. M'n brug stamt nog uit de tijd dat we de ruimte met z'n drieen deelden, en we een afgedankte brug konden kopen voor ongeveer de prijs van een goede krik per persoon. Inmiddels heeft een het juiste Alfa-pad verlaten, en de ander (A-repair) is professioneel begonnen.
Je gaat je Sud sprintje toch niet vergeten hoop ik?
no way!!
En een bumper zonder rosetten. Was dat standaard op de Unificata? In het boek van Tipler (Giulia Coupe GT>A) zie ik foto's van 2000 GTV met en zonder rosetten. Vind het wel goed staan; denk dat ik ze ook maar eraf ga halen.
Je bedoelt de grote foto met rode bertone denk ik zonder rozetten. Ik denk dat dit een aanpassing van de eigenaar is. Volgens mij hadden alle 2000GTV's rozetten. de 1600 en 1300 GTJ's niet.
Verder zoals Maarten aangeeft, de kleine achterlichten, uiteraard een kleinere (inhoud) motor en bijbehorend aandrijf- en remsysteem (kleinere remmen voor en een andere achteras dus). Aan de binnenkant hetzelfde interieur alleen het 2000 badge op het dashboard ontbreekt (logisch...), in de cockpit geen waarschuwingslampje voor de oliedruk en de handremhandel is zwart i.p.v. verchroomd. In de kofferruimte ontbreekt de verlichting, wat er bij de 2000 wel in zit. Dat was het wel zo'n beetje.
Kijk, daar leer je weer wat van. De rozetten, badge op dashbord, motor en achterlichten wist ik wel.