Hoi Alfisti, zoals sommige van jullie misschien wel weten was mijn 33 helaas niet meer apk waardig. Stuurhuishoezen, remverdeler en uitlaat. Kosten alles bijelkaar om het te LATEN doen om en nabij de 3 a 4 honderd euri. Dan kan ik wel weer een jaar rijden hopelijk. Alleen zag ik nu bij een lokaal autobedrijf een 155 staan. Voor maar 990 euro. Het is een 2.0 16 v uit 1995 met NAP 169000 op de teller. Staat is nog heel redelijk op uiteraard wat krasjes na en een beetje een scheve voorbumper. Wat me wel opviel is dat er een origineel stuur in zat maar dan zonder airbag. Is het niet zo dat de 2.0 versies vanaf 1995 (wide body dus) standaard een plofzak hadden? Zou dit dan kunnen betekenen dat ie een forse klapper heeft gemaakt en omwille de kosten er geen airbagstuur voor is teruggeplaatst??
Ok ik weet dat een 155 duurder is in het rijden dan een 33 maar ik ben van de week afgestudeerd en ik hoop eigenlijk binnen nu en anderhalve maand een baan te hebben. En dan is een 155 natuurlijk een iets representatievere auto dan een 33...
Tuurlijk zou aanschaf van de 155 duurder zijn dan de 33 laten maken... maar je hebtdan wel een auto met verse apk en een iets ander type auto natuurlijk.. Ik weet het even niet meer... Hebben jullie een advies?? dan ga ik ondertussen even genieten van een vers getapt pilsje uit mijn perfec draft die ik heb gekregen.. Proost en alvast bedankt!!