Rees Cees

Toppic verzieken

ma feb 07, 2005 15:23

Laatste tijd plaats ik nog wel eens iets over het verbeteren van een Alfa 33 en geef wel eens reactie op technische vragen over de 33 van andere alfisten.

Maar waar ik van BAAL is dat Jan en alleman zo´n toppic gaat vervuilen met allerlei onzin zoals

Hé hoe gaat het met jouw auto en wat heb je? enz...

Terwijl de technische (tunings) toppics daar mijns inziens niet voor bedoeld zijn. Doe dat dus via PBtjes of in het Alfa caffé (chatbox).

Bedankt al vast, anders kan ik net zo goed op de andere alfa forums gaan posten waar dat verzieken wel heel normaal is.

Giulia555

RE: Toppic verzieken

ma feb 07, 2005 15:40

Is toch met twee P's. Oeps topic verziekt...

steven

RE: Toppic verzieken

ma feb 07, 2005 17:32

He Forza

Niet zo zwaar op de hand man 8)

Forum is toch naast informatief ook leuk , vele forummers kennen elkaar en hebben dan meteen een weer een draadje .
De lijn van je vraag blijft toch wel aan bod komen.
Ik vind het niet zo'n probleem wat grappen en grollen tussendoor en als je het gaat opschrijven dat je het niet leuk vindt ,tsja dat is wel een kans voor open doel om ff flauw/grappig/leuk te gaan doen :wink:

wendola

Re: RE: Toppic verzieken

ma feb 07, 2005 20:32

He Forza

Niet zo zwaar op de hand man 8)

Forum is toch naast informatief ook leuk , vele forummers kennen elkaar en hebben dan meteen een weer een draadje .
De lijn van je vraag blijft toch wel aan bod komen.
Ik vind het niet zo'n probleem wat grappen en grollen tussendoor en als je het gaat opschrijven dat je het niet leuk vindt ,tsja dat is wel een kans voor open doel om ff flauw/grappig/leuk te gaan doen :wink:
IDD :wink:

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8220
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Toppic verzieken

ma feb 07, 2005 22:41

He Forza

Niet zo zwaar op de hand man 8)

Forum is toch naast informatief ook leuk , vele forummers kennen elkaar en hebben dan meteen een weer een draadje .
De lijn van je vraag blijft toch wel aan bod komen.
Ik vind het niet zo'n probleem wat grappen en grollen tussendoor en als je het gaat opschrijven dat je het niet leuk vindt ,tsja dat is wel een kans voor open doel om ff flauw/grappig/leuk te gaan doen :wink:
IDD :wink:
Yepp sluit ik me bij aan.
Dat houdt het tog leuk :wink: buiten alle AlfaTalk :D

Gebruikersavatar
prosper
Full Member
Full Member
Berichten: 286
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 17:11

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 10:09

@Giulia555: jij kan het ook niet laten... Topic verzieken? heb ik hier nog NOOIT gezien.Groeten!

Gebruikersavatar
bralfa
Guru
Guru
Berichten: 1837
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 16:57
Locatie: Lobith
Contacteer: Website

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 14:23

Ben het met forza 33 EENS!!!!!!!!!!

Technische topics informatief houden, maar ook de te koop en de gevraagd topics zijn meerendeel het doelwit van niet ter zake doende berichten.

Wat voor de een leuk lijkt is voor de ander erg storend. Je probeert wat te kopen of te verkopen en dan komt eenieder die het nodig vindt met opmerkingen als te duur, niet mooi, zou ik niet doen, enz enz....

Misschien een mooie taak voor Jorix???

Of moeten we er eerst een poll voor inrichten???
Shut up and ride!

Gebruikersavatar
Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 500
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:45

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 14:45

Totaal mee eens! Top(p)ic blijft overzichtelijker (dus scannen via het oog makkelijker) en zoeken op trefwoorden nauwkeuriger.

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 14:52

Eeen beetje off-topic vind ik wel leuk maar soms gaat het wel erg ver van de oorspronkelijke bedoeling weg.

Of we het er mee eens zijn of niet. Ik vind in ieder geval niet dat we daar ons aller Jorix mee moeten vermoeien. Maar ik weet ook even geen andere technische manier om het op te lossen ... iemand daarover ideeën?

Jorix

Re: RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 15:03

...Misschien een mooie taak voor Jorix???...
Lijkt me niet, ik ben druk zat. Mocht je zelf wel tijd over hebben dan hoor ik dat graag.

Greetz,
Jorix

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 16:44

Reageren op het topic, al dan niet serieus, prima! :D :cheesy:
Maar uit het niets berichten van welkom, etc. vind ik ook storend, daar heb je de messenger toch voor?! :twisted: :wink: :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Joel
Full Member
Full Member
Berichten: 273
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:14
Locatie: Maastricht
Contacteer: Website

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 16:50

Ik ben het wel eens met Forza33. De laatste tijd heb ik bijvoorbeeld veel minder tijd om berichten op dit forum te lezen. Soms kijk ik even snel en denk dan een mooi onderwerp te hebben gevonden met veel reactie's. Maar daar zit dan een hoop onzin tussen. Als je het forum op de voet volgt is dit misschien wel leuk, maar nu sneeuwen de goede postings echt onder omdat de meerderheid van de postings niet onder het bericht thuis horen.

Overigens stoor ik me ook wel aan de overdaad aan bewegende plaatjes in sommige posts. Een stripfiguurtje met dansende tieten in haar jurkje vind ik bijvoorbeeld niet echt op een (dacht ik) serieus forum thuis horen.
GT 1600 Junior

Jorix

Re: RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 16:55

...Overigens stoor ik me ook wel aan de overdaad aan bewegende plaatjes in sommige posts. Een stripfiguurtje met dansende tieten in haar jurkje vind ik bijvoorbeeld niet echt op een (dacht ik) serieus forum thuis horen.
Absoluut mee eens. Voor de betere 'ontspannende content' zijn genoeg andere sites te vinden. Tevens ben ik het met je eens dat een bewegend plaatje in je signature / avatar ontzettend irritant is. Gelukkig kun je opgeven dat je geen signatures en/of avatars wilt zien in je profiel. Probleem is dan wel dat je ook helemaal geen signatures en/of avatars ziet, dus ook niet de normale...

Ach ja, ik maak me er maar niet meer druk om... ;)
Laatst gewijzigd door Jorix op di feb 08, 2005 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Joel
Full Member
Full Member
Berichten: 273
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:14
Locatie: Maastricht
Contacteer: Website

Re: RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 17:08

Tevens ben ik het met je eens dat een bewegend plaatje in je signature / avatar ontzettend irritant is. Gelukkig kan je opgeven dat je geen signatures en/of avatars wilt zien in je profiel.
Thanx voor de tip, gelijk gedaan! Nu een stuk rustiger!
GT 1600 Junior

steven

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 19:44

Over topic verzieken gesproken: dat is al dat serieuse geneuzel ook !
zo wordt forza nog meer pist off

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”