Rees Cees

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 22:02

nee nee ik wordt niet boos. Ik ben zelfs blij dat er meer mensen op het forum er zet zo over denken als ik.
ik heb ook een paar lieden van dit forum via een PBtje laten blijken dat ik het niet leuk vind dat ze hun vriendschappelijke banden op deze manier onderhouden.... het is weer lekker rustig. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

En Jorix waarom doet mijn leuke racertje onder mijn berichten het niet? (of ga ik nu zelf off top(p)ic?)

Jorix

Re: RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 22:07

...En Jorix waarom doet mijn leuke racertje onder mijn berichten het niet? (of ga ik nu zelf off top(p)ic?)
(Topic is met 1 'p', want het is een Engels woord ;))

Die racer-gif werkt alleen als je 'm nog in je cache hebt staat. Verder zal ie niet werken, omdat de site waar ie op staat hotlinking heeft verboden. Je kunt dus niet vanaf een andere dan hun site dit plaatje gebruiken.

jan bert

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 22:18

jorix, even over die dansende tietenplaatjes als avatar/signature.
ik kan me herinneren dat dit bij het opzetten van het nieuwe forum al door jou gezegd was. dat het niet gewenst was en dat die toestanden zouden worden verwijderd.
jij als webMASTER zou wat mij betreft mogen optreden :twisted: :twisted:
USE THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOORCE!!!! :lol: :lol: :oops:

groeten jb (trouwens ik heb nog wat leuks te melden: vandaag eindelijk de CSC midpipe en einddemper onder de V6 gehangen, ultra bruut geluid! :-({|= ! zo dan hek toch ook nog een alfa-berichtje geplaatst) ciao sportivo! :blue_cool:

Gebruikersavatar
gino
Member
Member
Berichten: 241
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 21:04
Locatie: Valkenswaard

RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 23:30

Die dansende tieten zijn inderdaad zwaar irritant.....
164 Super 3.0 V6

Rees Cees

Re: RE: Toppic verzieken

di feb 08, 2005 23:36

Die dansende tieten zijn inderdaad zwaar irritant.....
ligt er maar aan wat de omstandigheden zijn :oops: :oops: :oops:

Jorix

RE: Toppic verzieken

wo feb 09, 2005 00:12

@jan bert: Tsja, mijn idee. Niets mis met dansende tieten, maar dan liever echte :mrgreen:

ff serieus weer: Ik denk niet dat het nodig is dat ik als politie-agentje hier het forum ga bewaken. Ik zorg ervoor dat het platform blijft draaien, maar iedereen is en blijft verantwoordelijk voor z'n eigen uitspraken en plaatjes. Irriteer je daarmee mensen, dan wordt je daar vanzelf op aangesproken door diegene die zich eraan stoort. We zijn hier geen stel kleuters, maar een groep van (nagenoeg) volwassen mensen met een gedeelde passie: Alfa Romeo. Natuurlijk is het leuk om ook af en toe over iets anders te ouwehoeren, daar hebben we dan ook de gezellige kroeg van Pepijn voor ingericht. Hier en daar een geintje tussendoor moet kunnen, mits het inhaakt op hetgeen besproken wordt in het topic. Als je iets anders kwijt wilt, dan kan je daar zelf een eigen topic voor starten, mits dat in de juiste categorie gebeurt.

Zoals ik al zei voel ik mij geenszins geroepen om dit te controleren. Dagelijks komen er honderden postings bij en dat is gewoon niet bij te houden voor iemand met een fulltime baan, beunprojecten, vers huwelijk, etc, etc. Een echte moderator lijkt me om bovengenoemde reden ook niet noodzakelijk. Wij bepalen met z'n allen wat wel en niet door de beugel kan. Natuurlijk is het zo dat er maar een select groepje mensen (lees: ik) posts/personen kan verwijderen, maar de zin daarvan lijkt me duidelijk ;)

Om in computertermen te spreken: Laten we peer to peer blijven, ipv client-server 8)

Greetz,
Jorix

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Toppic verzieken

zo feb 13, 2005 19:26

Een grapje moet kunnen. In technische onderwerpen waag ik me meestal pas aan een grapje wanneer alle tips en/of oplossing gegeven is. Dan stoort er zich niemand aan. Forza33 heeft overschot van gelijk, dat "ons kent ons" gedoe kan misschien nieuwe forummers (en dus potentiële nieuwe SCARB leden) afschrikken.
Door zelf een PB naar die persoon te sturen, zoals Forza dat doet, geef je zelf meteen aan hoe het wel hoort ! Prima initiatief, dus.

Wanneer er echt off topic gelachen wordt, is het inderdaad ook meestal via PB. Tenzij iedereen er wat aan heeft natuurlijk.

Anderzijds heeft Jorix ook gelijk: 't is hier een gemoedelijke bende, 't zou jammer zijn dat het ooit zover komt dat er een politieman-modje moet ronddwalen !

Jorix heeft gelukkig het talent iets tussen de lijnen te schrijven voor diegene wie het schoentje past..... zonder schoolmeester of politieman achtig over te komen ! :thumbs:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Jorix

Re: RE: Toppic verzieken

zo feb 13, 2005 19:34

...Jorix heeft gelukkig het talent iets tussen de lijnen te schrijven voor diegene wie het schoentje past..... zonder schoolmeester of politieman achtig over te komen ! :thumbs:
Grazie 8)

steven

RE: Toppic verzieken

zo feb 13, 2005 20:29

Ik heb van FORZA een PB gekregen en voordat daar weer ideetjes over ontstaan, dat was uitermate vriendelijk van toonstelling.

Eerlijk gezegd vind ik het een hoop "ado about nothing"
van die mag of kan dit niet en van die dat niet, hier te breed en daar te kort hier klemt het en daar wringt het, wat een gezemel allemaal.

En dat mensen elkaar kennen , nou als dat eventuele leden afschrikt, ik zou niet weten waarom.

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Toppic verzieken

zo feb 13, 2005 20:32

niet dat mensen elkaar kennen, wel dat het zou overkomen als een vast clubje vrienden waar je niet tussenkomt. (en je niet welkom voelt)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

steven

RE: Toppic verzieken

zo feb 13, 2005 20:36

we hebben alle dezelfde liefhebberij en dat erdaardoor vriendschappen ontstaan lijkt mij logisch.
En als dat afschrikwekkend is ofzo, dat ligt aan jezelf.
Voor de goede orde, ik heb geen groepje van het Forum waar ik mee omga, maar niets weerhoudt me om aan wie dan ook maar iets te mailen/vragen e.d. of om gewoon een topic te starten.
Inmiddels maak ik mezelf ook schuldig aan het door mij zelf aangehaalde much ado nothing

Rees Cees

RE: Toppic verzieken

zo feb 13, 2005 20:38

VAN AF NU GESLOTEN

Dit schreef ik aan Steven

in bling bling dingen heb ik geen zin, tenminste niet op de plaats waar je iets serieus schrijft. ga dan in het café zitten of zo. ik begrijp je mening best wel en af en toe een grapje of zo is ook niet erg maar niet zoals in mijn topic over de oplossing voor de 33 achteras.
Laat die gasten met hun 20 inch wielen naar het alfa forum gaan en hun berichten plaatsen tussen de spoilers en andere meuk.

Kees Jan

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”