Hmmm, heb het even bekeken de antwoorden die jullie gaven, en indd het word er niet makkelijker op. Stalling heb ik niet. Inruilen of verkopen ben ik met het lezen van jullie antwoorden ook onzekerder van geworden
Ik denk ook inderdaad dat een 33 veel meer fun heeft als bijv een 145...

Nog iedere keer als ik erin stap denk ik van *zucht* wat moet ik toch zonder je....

Een knuffel en een aai op zijn tijd doen hem en mij goed

Je kent alles van die auto, je kent hem door en door. Wat hij wel kan en wat hij liever niet doet. Je kent hem en weet precies elk geluidje en hoort dan ook meteen als er een 'afwijkend' nieuw geluid bij komt.
Het is buiten nog niet echt warm te noemen, en kan het toch niet laten om met ramen open te rijden puur voor de roffel en wat de EPS doet
ps: @ Giallo Lord Qv interesse?
Meetings die ik af ga of ben geweest heb ik altijd wel complimenten gekregen over de 33 ook toen deze nog niet van mij was maar van een kammeraad van mij. Complimenten en vragen zoals: Gave velgen, Damn wat een geluidje, leuk detail die vlag, hoe kom je aan die aanzuigbuis?
Destijds toen hij nog van Roy was mocht ik mee naar EPS hoorde er toch veel goeds over

Wat een teckniek en pure kwaliteit wat die lui afleveren. En toen het moment: We mochten een test rondje maken

Damn......

Amazing Wat een geluid.
Toen ik hem in mijn bezig kreeg moest hij na paar maand voor de APK, kwam er helaas niet in één keer door. Bleek namelijk een te hoge Co gehalte uit te stoten. Oorzaak: De KAT +Lambda waren kaduuk

Nah goed repareren die handel en toen wel goed gekeurd. Ik de auto starten en dacht het eerst nog aan mij zelf te verweiten (of hoe je het ook typt) maar hij klonk nog harder en ... wat BRUUT. Alsof nu pas de EPS tot zijn recht kwam en al die tijd door die oude kat verstopt was. Nou ja, nu kan ik hier nog wel even over door lullen maar daar zitten jullie denk ik ook niet op te wachten.....
Je zou hem eigenlijk eens zelf moeten horen en ermee moeten rijden....., Het is voor mij nog steeds, mijn hobby en lief hebberij. De Alfa Romeo 33..., mijn eerste auto. Deel 1 was total loss gereden, Heb ik toen als dagwaarde nog €1750 voor weer gekregen en dat is ruim een jaar geleden. Heb hem toen gekocht voor €1450, helemaal standaard. Deel 2 is mijn huidige.
Ik ga er nog even heel goed over nadenken, of mijn gevoelens het toelaten dan wel niet mijn hart.