Hopelijk komt er in ieder geval wat schot in de zaak; ik hou jullie zeker op de hoogte

Wat een verwende MacPherson gebruiker ben ik tochEen GTV 6 heeft helemaal geen veerpoten...![]()
Ik denk dat je de schotel bedoeld waar de schokbreker door loopt.
Ik wil best wel komen kijken naar deze GTV6 .
Heb zelf al 20 jaar ervaring met deze modellen en weet er wel redelijk wat van af.![]()
Je zou niet de eerste zijn die bezwijkt voor dit model en een kat in de zak kocht..
Je moet het zelf weten,maar ik ging echt niet rijden in de winter met pekel enz.met een auto met eigenlijk zo'n zwakke carrosserie constructie,waar overal vocht en narigheid in blijft staan.Als je pech hebt is ie op 1 winter echt wel helemaal verziekt.Ik vindt het 1 van de mooiste alfa's ooit gebouwd en de mijne zal ook niet weggaan,(alleen dan voor een SZ)
Maar winterse omstandigheden houden ze niet zo lang vol.Mijne komt in de winter niet buiten maar daar is ook weeral behoorlijk aan geklust.......................................
Keuring is intussen alweer verschoven naar zaterdag, nog paar dagen wachten dus en als alles in orde is, heb ik er één jaHeb je inmiddels al een GTV 6?