ALAFORUMZUURPRUIMFILTER(S)Misschien moeten we een paar filters op de topics zetten... dat je alleen de posts ziet die volgens je gebruikersprofiel passen bij je eigen gevoel humor?
Ik geloof dat er hier nog wel een paar ICT's lopen te niksen misschien kunnen we ons daraop storten? Ik meld me aan als vrijwilliger...
ff de zuurpruim uithangen dan: ala vind je hier niet hoor.... HAHAHAALAFORUMZUURPRUIMFILTER(S)Misschien moeten we een paar filters op de topics zetten... dat je alleen de posts ziet die volgens je gebruikersprofiel passen bij je eigen gevoel humor?
Ik geloof dat er hier nog wel een paar ICT's lopen te niksen misschien kunnen we ons daraop storten? Ik meld me aan als vrijwilliger...
Ik ben voor hoef ik die serieuze onzin ook niet meer te lezen. Lang leve de lol en Bassie en Adriaan.
Dit forum is een enorme wolk van fuzzy logic..........Heb je daar al een algoritme voor? Goed werk. moet je maar eens met me komen praten, dat soort fuzzy logic kunnen wij altijd gebruiken!Misschien moeten we een paar filters op de topics zetten... dat je alleen de posts ziet die volgens je gebruikersprofiel passen bij je eigen gevoel humor?
fuzzy? JADit forum is een enorme wolk van fuzzy logic..........
geen enkel punt Ruud!In ieder geval leuk om te zien dat er 1 iemand het met me eens is!!!
Dankje LEO
En RAVADO.. als jij wil posten dan doe je dat maar lekker ... ik wilde alleen even mijn mening geven (daar is een forum toch voor) en dat anderen die mening niet met mij delen prima...
OK van dat slotje was misschien overdreven maar we overdrijven allemaal welles of niet soms!!
Als je het hebt over je snelheid van je V6 zekeren overdrijven doe ik inderdaad ook wel eens
met die v6 hou je mijn boxertje niet bij (10 rondjes zandvoort)kom maar op met die boxerrrrrrrrrrr
Ik was het ook met je eens....In ieder geval leuk om te zien dat er 1 iemand het met me eens is!!!
Dankje LEO
En RAVADO.. als jij wil posten dan doe je dat maar lekker ... ik wilde alleen even mijn mening geven (daar is een forum toch voor) en dat anderen die mening niet met mij delen prima...
OK van dat slotje was misschien overdreven maar we overdrijven allemaal welles of niet soms!!
idd het ging ook niet om de vergelijking maar om "het-flinke-tinus-gehalte"met die v6 hou je mijn boxertje niet bij (10 rondjes zandvoort)kom maar op met die boxerrrrrrrrrrr
![]()
![]()
is wel leuk zo appels en eitjes met elkaar vergelijken.
Daar heeft mijn werkgever hele mooie software voorDit forum is een enorme wolk van fuzzy logic..........Heb je daar al een algoritme voor? Goed werk. moet je maar eens met me komen praten, dat soort fuzzy logic kunnen wij altijd gebruiken!Misschien moeten we een paar filters op de topics zetten... dat je alleen de posts ziet die volgens je gebruikersprofiel passen bij je eigen gevoel humor?