kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Alfa Romeo Slotracing

zo dec 11, 2005 13:37

Wauw, ziet er heel mooi uit !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo dec 11, 2005 21:32

Afbeelding

Raceklaar 129 Euro, als bouwpakket 79,-- Verkrijgbaar op de NAMAC beurzen.

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat he.... =P~ ( Ik ff niet)
klik
en...
Afbeelding
en
Afbeelding
en
Afbeelding

en ik wil nu niemand meer horen, die klaagt dat hij geen kerstcadeautjes kan bedenken.... :wink:

OH: 1tje vergeten..................
Afbeelding

Ps die kit van 79,-- is geheel gespoten en bestickerd maar heeft geen motor/bodemplaat. Tis dus minder kit(s) dan je zou denken. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Robert 75 V6

wo dec 14, 2005 10:57

Ciao alfisti ( en slotracefans )

Ik heb heb koffertje gekocht en een rolletje ducktape en een heeeele kleine schroevendraaier en wat secondelijm en een paar magneetjes,

en ben een avondje lekker aan het knutselen geweest, ideaal; luie stoel, biertje ,een goede lamp en miniatuurtjes tunen :lol:

Lachen man!!!!! maar wel een paar tienden van mijn rondetijden af he 8)

ik rij nu met mijn ''modified'' BMW M3 (zat bij de baan) 0,34 sec harder op de buitenste baan met dezelfde motor en achteras!! Ik vind dat een groot verschil op een baantje van 7,4 meter. Ik wil hem nu nog lichter maken door het binnenwerk (bestuurder rolkooi) eruit te halen waardoor direct het zwaartepunt ook een stuk lager komt te liggen kijken wat dat scheelt

Hou jullie op de hoogte!!!

binnenkort mijn eerste Bertone van Fly!!!!!!!!!!!!

alfaRob33

wo dec 14, 2005 16:10

ja die Bertone van Fly ziet er goed uit......ik zal de kestman is ff vragen.......

Afbeelding

ik heb begrepen dat er ook een normaal brievenbusje uitkomt van fly
en als iemand weet waar ze nog die 156 autoDelta set hebben van fly......dan hoor ik dat graag

leuk he... Plat op je buik in de woonkamer :biggrin:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr dec 16, 2005 10:12

Heel bijzonder.
Afbeelding

Afbeelding

Nog nooit zo'n uitgebreide typeaanduiding gezien trouwens voor een Sprint, die me wel heel veel aan een Alfetta GTV doet denken :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Dinky Boy
Miniaturista

vr dec 16, 2005 10:19

@@ WAKKER WORDEN!!!! Kijk eens op pagina 2 van je eigen topic... :D :P 8) ](*,)

hihi

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr dec 16, 2005 10:28

@DB:

Tis pag 3 hoor... :wink: :oops:

Tzal de griep wel zijn..Afbeelding
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Dinky Boy
Miniaturista

vr dec 16, 2005 10:40

Hij's wakker.... :biggrin:

Robert 75 V6

vr dec 23, 2005 12:44

Jaa mijn Bertone gisteren opgehaald! tegelijk twee kruisjes gekocht die de baan een stuk spannender maken, het verschil tussen binnen en buitenbaan is geelimineerd. Alleen vind ik de prestaties van die auto niet supertop, met mijn blauwe M3 rij ik echt een heel stuk harder. Zelfs met die standaard M3 rij ik harder? is dat allemaal te wijten aan die NCT 5 motor of is de tandwielverhouding van die Ninco autoos gewoon beter?? Ik vind wel dat die Fly auto's veel mooiere techniek hebben met dat Transaxel systeem :wink: en de gelagerde asjes. =D>

Als het aan de motor te wijten is, heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een andere motor in een Fly? Misschien dat de NCT 5 een einde aan de ''matige'' prestaties kan maken

Ondertussen blijf ik lekker knutselen :lol: :lol: :lol: :lol:

MadMets

Re: RE: Alfa Romeo Slotracing

vr dec 23, 2005 13:19

Jaa mijn Bertone gisteren opgehaald!
JAAAA! Vanavond rij ik die Bertone. Ga jij maar M3 kachelen! :twisted:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr dec 23, 2005 14:34

Jaa mijn Bertone gisteren opgehaald! tegelijk twee kruisjes gekocht die de baan een stuk spannender maken, het verschil tussen binnen en buitenbaan is geelimineerd. Alleen vind ik de prestaties van die auto niet supertop, met mijn blauwe M3 rij ik echt een heel stuk harder. Zelfs met die standaard M3 rij ik harder? is dat allemaal te wijten aan die NCT 5 motor of is de tandwielverhouding van die Ninco autoos gewoon beter?? Ik vind wel dat die Fly auto's veel mooiere techniek hebben met dat Transaxel systeem :wink: en de gelagerde asjes. =D>

Als het aan de motor te wijten is, heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een andere motor in een Fly? Misschien dat de NCT 5 een einde aan de ''matige'' prestaties kan maken

Ondertussen blijf ik lekker knutselen :lol: :lol: :lol: :lol:
Kijk even of die Fly wel voldoende bodemspeling heeft. Bij zowel de Bert als de GTAM moest ik ter hoogte van de achteras ca 1mm van de grondplaat afslijpen, want hij sleepte daarmee over de "stroomgeleiders"in de baan. Verder moeten ze eerste een half uurtje inlopen (zowel de slepertjes als de aandrijving)en daarna een druppie olie hier en daar dan wordt het al een stuk beter.
Blijf je matig te spreken over je prestaties, meet dan de spanning op je baan eens. Onbelast meet ik 14.1 volt en belast daalt hij maar 0.05 volt. Kwestie van twee goede trafo's :wink:

Met de standaard motor rijden zowel die Ninco's (Heb ook een M3) als de Fly- exemplaren echt top.
Die 14 volt is bijna te veel voor die 156's van Fly, want die zie je bijna niet eens meer...(maar als het misgaat...... :shock: :shock: :shock: )
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Robert 75 V6

vr dec 23, 2005 16:43

Mwah........... weet nog niet denk dat ik jou die witte M3 geef....

offe,

Je bent in ieder geval vanaf 20;30 zeker welkom

De nationale vrijdagavondgebeurtenis TOP GEAR op het seringenhof

SQUADRA LEO
Guru
Guru

di dec 27, 2005 14:13

Ik heb net besteld :

Afbeelding

deze,

Afbeelding

en als het goed is deze,

[img]http://i20.ebayimg.com/01/i/04/f5/25/e6_1_b.JPG[/img

\:D/

Leo.
Laatst gewijzigd door SQUADRA LEO op di dec 27, 2005 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Robert 75 V6

di dec 27, 2005 15:42

Da's dezelfde bertone die ik heb gekocht en bij mij loopt ie aan ik ben er niet zo heel erg blij mee! mooie rondetijden zijn er niet mee te halen maar ik heb wel al vreemde geurtjes uit het motortje gehad. ik heb hem ontdaan van zijn bumpers en dacht dat het feest kon beginnen maar nou........... het is bij mij op zolder nog steeds M3 competitie

waardeloos ik breng hem morgen terug dan mogen ze zorgen dat ie goed loopt

zo'n autootje kost 4 tientjes dan mag je toch verwachten dat dat een beetje rijdt of ben ik nu zo simpel

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 27, 2005 15:57

Ik heb net besteld :

]

en als het goed is deze,

Afbeelding

\:D/

Leo.
@Leo: Je hebt wel begrepen dat die groene GTV GEEN slotracer is he..... Ik vond dat die gast de advertentie nl een beetje listig inelkaar gezet had vandaar dat ik reageer want ik had em zelf ook al bijna gekocht...
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”