Heb er een fotootje bij gedaan,maar kreeg em erg moeilijk scherp gesteld op de kleine lettertjes

Foutje...![]()
De M4's zijn heruitgaven van Fabbri/Metro (Alfa Romeo Sport Collection) Nr. 80 van de eerste uitgave was een Giulietta 1600 van 1977. In rallytrim (zie index pag. 1) Het zijn overigens heel verschillende bodemplaten.
Mijn Berlinaatje heeft ook die fout.
Ik krijg er binnenkort 18 bij.Hm, pas als je mijn startveld aan Track Stars er bij opteltZou leuk zijn om eens de verschillen in de collectie inventariseren, dan komen we denk ik wel in de buurt van wat er in totaal aan 155's in miniatuur is uitgebracht![]()
Lotje startracks gekocht op ebay?Ik krijg er binnenkort 18 bij.Hm, pas als je mijn startveld aan Track Stars er bij opteltZou leuk zijn om eens de verschillen in de collectie inventariseren, dan komen we denk ik wel in de buurt van wat er in totaal aan 155's in miniatuur is uitgebracht![]()
Yep.Lotje startracks gekocht op ebay?Ik krijg er binnenkort 18 bij.Hm, pas als je mijn startveld aan Track Stars er bij optelt![]()
Hij komt weer op de verkeerde pagina uit. Deze bedoelde je.Is kort geleden nog voorbij gekomen.
JazekerIs dit model al voorbijgeweest, komt van M4...