Looks like antonette. But these are "different".Saw these 3 different Alfa Romeo 155`s on well known auction website through China seller it says they are resin ummmmm not sure and they sell around the £25 GBP before postage any ideas guys where they originate from one 16V other is 20 L and other is V6.
Saluti
alfasudjoe
At the back you have some wierd type calling....
There is a "Spider" 155 T.Spark 16V, a V6 T.Spark 16V, and a 155 2.0 T.Spark 6V....
En nog even voortbordurend op mijn HPI/Minichamps vergelijk:
Het gemiste stukje bodywerk op de hpi is waarschijnljik aan deze auto te wijten.

En ze hebben waarschijnlijk 1 auto gebruikt voor de mallen en niet verder gekeken naar verschillen daarin... Jammmer.

niet Spider..
  niet Spider..

.Raar dat ze deze fout maken aangezien ze geen M4 Giulietta in het programma hebben.De enige Giulietta die ik ken in 1/43 is van DeA/Edison(even de oude modellen van Burago/Mebetoys daargelaten).Zijn er meer mensen die deze berlina in hun verzameling hebben(of ben ik de enige die deze rare 1750/ 2000 heeft
 .Raar dat ze deze fout maken aangezien ze geen M4 Giulietta in het programma hebben.De enige Giulietta die ik ken in 1/43 is van DeA/Edison(even de oude modellen van Burago/Mebetoys daargelaten).Zijn er meer mensen die deze berlina in hun verzameling hebben(of ben ik de enige die deze rare 1750/ 2000 heeft