Zo, dat was me het ritje wel zeg! Bij Antwerpen op de terugweg nog overvallen door een regenbui waar je U en Gij tegen zegt (lekker, de ring staat dan meteen blank, 5 cm water

), en thuisgekomen helemaal gaar. Maar, het was de moeite waard, allemaal blije gezichten (ook het mijne).
Ik zal binnenkort een topic openen in projecten over de voortgang met de GTV. Vooralsnog wil ik proberen om hem APK gekeurd te krijgen (want van 79, vreet dus geen brood, kan aan de straat staan, afgezien van het roestproces

) en dan kan ik er af en toe lekker mee spelen. Ofwel: alles simpel en/of provisorisch maken wat moet, en later steeds een beetje mooier maken (ik denk dat ik op deze auto een beetje ga leren lassen). En een paar spuitbusjes met nét verschillende tinten matrood kopen
Voorzichtige eerste conclusie: de koppeling doet het niet omdat de hoofdkoppelingscilinder aan revisie toe is. Vandaag het reservoirtje eens gevuld (handig dat dat apart zit van het remsysteem, itt de 75) en op de koppeling getrapt. Ik hoor wel een beetje geluid uit de cilinder, maar vermoed dat er een cupje gaar is want het vloeistofniveau daalt niet door het trappen

Van de week haal ik het ding er wel af, scoor ik een revisiesetje en zie ik wel weer. Hou de projecten maar in de gaten!