Edit: en toch klopt er iets niet: het wybertje hoort natuurlijk ten alle tijde mooi vertikaal te staan!!!!!!!!!!!! En dat doet ie dus absoluut niet!

Daar heb je gelijk in, dus eigenlijk is er niet veel zinnigs over te zeggen.Niet als je verlaagt toch.... de body gaat dan omlaag tov de trangel dus scharen de stangen in
Eén Watt stang hoort geknikt te zijn.(heb even de brochure erbij gepakt)
Edit: en toch klopt er iets niet: het wybertje hoort natuurlijk ten alle tijde mooi vertikaal te staan!!!!!!!!!!!! En dat doet ie dus absoluut niet!
Ik heb me daar de eerste keer ook over verbaasd, maar de linker hoort echt krom te zijn.Eén Watt stang hoort geknikt te zijn.(heb even de brochure erbij gepakt)
Naar mijn mening behoren ze beide kaarsrecht te zijn.
Wrom zou ie trouwens scheef moeten zijnWat is daar het voordeel van.
Dat de linker deWatt krom is en dat het wiebertje gedraaid staat klopt wel.
Maarre, ik heb Alessandro's brochure () er ook even bijgepakt en daar zit het dus niet goed!
Zie jij wat ik zie, Sander?
Nog maar eens een keer dit is er een die echt de moeite waard is om te kijken staat nu voor 6500,= tis dat ik zelf niet op zoek ben...Hier is een hele mooie originele te koop
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... D%26df%3D1
Nog geen ton gedraaid origineel. Met perfect zwart leren interieur. Pas nieuwe koppeling in gegaan van 75 V6 (enkele plaat) Heb de auto in onderhoud gehad en is helemaal origineel en in perfecte staat, een aanrader.
Ik had er al naar zitten kijken hoorNog maar eens een keer dit is er een die echt de moeite waard is om te kijken staat nu voor 6500,= tis dat ik zelf niet op zoek ben...Hier is een hele mooie originele te koop
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... D%26df%3D1
Nog geen ton gedraaid origineel. Met perfect zwart leren interieur. Pas nieuwe koppeling in gegaan van 75 V6 (enkele plaat) Heb de auto in onderhoud gehad en is helemaal origineel en in perfecte staat, een aanrader.
In verband met te weinig gebruik van deze geweldige ALFA, willen wij hem verkopen. Wij hebben hem zelf geimporteerd uit zijn moederland in juli 2002. De Alfa is keihard en heeft geen enkel laswerk gehad. De GTV6 is APK gekeurd tot juli 2006. De kilometerstand bedraagt nog geen 56.000 km.
Dit is een eenmalige kans een twintig jaar oude auto te kopen die in zo'n goede staat verkeerd.
Alleen op serieuze reakties wordt gereageerd.
Ik heb intussen een mailtje teruggekregen van de eigenaar en dat beviel inderdaad erg goed. Mooie beschrijving van de wagen, wat eraan gebeurt is en wat beter zou kunnen. Zo hoort het gewoon en het geeft meteen aan dat je met een eerlijke verkoper te maken hebt. Prijs is er ook wel naar natuurlijk, maar ik ga toch maares gaan kijken en hopen dat het tegenvalt want... mijn arme vooropgestelde budget...@Furrikain roest zul haast niet vinden op deze auto. alles zit er bij de raamslinger voor als de electrische ramen het niet doen. Gereedschapsset e.d. Mooi zwart lederen interieur. Originle velgen noem maar op. Enkelplaats alfa 75 koppeling.