als het een echte Plus was geweest had ik 'm zo gelaten... maar nee. Hij was al een keer overgeblazen, met een rietje denk ik. Echt heel lelijk gedaan. Daaronder zat rood.... en dat istie nu dus weer!Loop ik weer rood aan............sprint plus bruin is veeeeeeeel mooier dan rood..............
![]()
Onzin, leer van de meester. Kijk maar es naar mijn alfaatjes in real life. Beide gepolijst m. Meguiars, vele discussies al gevoerd over al dan niet blanke laklagen waardoor je kleur niet zou kunnen terugbrengen etc.Verkleuring ka je poetsen zoveel je wil, zal er niet beter op worden hoorDaar onderscheiden zich de 'die hard alfi's' vd 'luie alfisten'. Rode alfa's moet je poetsen en in bescherming nemen
Alfa heeft top rood, anders dan de waterverf van VW of OPEL.
ps. Fraaie rooie 33 laat ze maar lullen![]()
Je kan enkel de lak terug brengen, verkleuring niet...
Heb er al verscheidene gedaan, geen enkel waar alles echt weg was.Onzin, leer van de meester. Kijk maar es naar mijn alfaatjes in real life. Beide gepolijst m. Meguiars, vele discussies al gevoerd over al dan niet blanke laklagen waardoor je kleur niet zou kunnen terugbrengen etc.Verkleuring ka je poetsen zoveel je wil, zal er niet beter op worden hoorDaar onderscheiden zich de 'die hard alfi's' vd 'luie alfisten'. Rode alfa's moet je poetsen en in bescherming nemen
Alfa heeft top rood, anders dan de waterverf van VW of OPEL.
ps. Fraaie rooie 33 laat ze maar lullen![]()
Je kan enkel de lak terug brengen, verkleuring niet...
Verder is het ook zo dat je het bij moet houden, vandaar dat ik al eens zei: Niet voor luie AlfistiDit is een kleur voor de poets-liefhebber.