Hele mooie auto, veel rijplezier ermee. Heb zelf Grigio Africa met rood leer, een jaar naar deze combi op de 2e hands markt gezocht.....Louter positieve reacties! Als ik er vanaf wil heeft een mede-forummer al interesse, altijd handig.
grtz, wims
Ik ben er van overtuigd dat rode lak ook heel goed staat op een 159, zeker de SW. Eigenlijk de enige echte kleur voor een Alfa!De ervaring met de interieurbekleding heeft me vervolgens zeer huiverig gemaakt om voor een exterieurkleur te kiezen die ik nog niet "in het wild" had gezien. Heb nl. nog getwijfeld over een Rosso Alfa sportwagon of Blu Aurora, maar overspuiten is zo duur als het achteraf tegenvalt![]()
Maar ik ben gelukkig heel tevreden met m'n keuze.
Zou niet gek zijn. VW heeft zoiets in hun Autostad bij Wolfsburg. In Italië kan men er vast iets veel sfeervollers van maken. Goed voor promotie van het merk.Geloof niet dat Ome Sam dat toelaat i.t.t. bijvoorbeeld Ferrari waar ze in de rij staan om hun auto's in Maranello op te halen. Misschien een idee voor Alfa om daar een mooie locatie voor in te richten?Nee da's jammer, want kleine kans dat ie dan nog op tijd aflevergereed is. Mogelijk staat ie dan wel al in Antwerpen, want van daaruit worden ze gedistribueerd.OOOOOOHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
Nu kan ik helemaal niet meer wachten. Die van mij heeft het net niet gered voor de vakanties en komt nu 1 september van de band...... Zonde want 16 september ga ik naar Italië op vakantie en dan is ie er nog niet volgens ome Sam....![]()
Of ga je hem maar zelf in de buurt van Napels ophalen
Dat was al geregeld, want dat had de dealer reeds gezien. Echter door vakanties in Italië kon hij eenIk hoop dat ze het leer ook voor je vernieuwen; met zo'n kring er in is natuurlijk niet acceptabel !
Sterkte !