Nieuw kleurtje op de Spider. Geen verfijnd model maar voor slecht een euro of 5 is-ie best aardig.

)
 )

Op de site meldt Minichamps zelf dat de Alfa 164 vanaf week 6 bij de handel wordt aangeleverd !
De Alfa 75 V6 in het rood komt week 7
Zal nog net te kort dag zijn om al op de Houten NAMAC beurs zaterdag as. te kunnen scoren ?
 .Heb ze destijds nog gemaild dat er volgens mij voldoende vraag naar was naar een 1/18 Alfetta,maar ze kijken wereldwijd en helaas niet alleen naar Nederland met z'n vele Alfa gekken.Maar ach heb er wel een alfetta model aan overgehouden dat op een aantal punten afwijkt van de produktieversie,geen kentekenplaten,geen informatie aan de onderzijde ,chrome ipv zwarte wissers,wat verschillen aan de lampen,geen dashboard klokken,bruin ipv zwart stuur en een chromen grille die ze zwart hebben gemaakt en een chroom streepje hebben open gelaten ipv een zwarte grille waar ze een chroom streepje hebben opgeschilderd.
 .Heb ze destijds nog gemaild dat er volgens mij voldoende vraag naar was naar een 1/18 Alfetta,maar ze kijken wereldwijd en helaas niet alleen naar Nederland met z'n vele Alfa gekken.Maar ach heb er wel een alfetta model aan overgehouden dat op een aantal punten afwijkt van de produktieversie,geen kentekenplaten,geen informatie aan de onderzijde ,chrome ipv zwarte wissers,wat verschillen aan de lampen,geen dashboard klokken,bruin ipv zwart stuur en een chromen grille die ze zwart hebben gemaakt en een chroom streepje hebben open gelaten ipv een zwarte grille waar ze een chroom streepje hebben opgeschilderd.

. Was niet zelf op de NAMAC-beurs maar op de gezellige Alfaspeed winterklets in Brummen. Kon daar Carlo Abarth blij maken met een 'Yow' 1:64 Disco Volante en hij mij met een Matchbox Bertje (rood).
 . Was niet zelf op de NAMAC-beurs maar op de gezellige Alfaspeed winterklets in Brummen. Kon daar Carlo Abarth blij maken met een 'Yow' 1:64 Disco Volante en hij mij met een Matchbox Bertje (rood).Meer dan dat ze nog steeds de status "aangekondigd" hebben weet ik niet.Iemand eigenlijk enig idee hoe het staat met de door AutoArt reeds lang aangekondigde modellen van de Bertone 2000GTV en 1600 junior?

maar hij is een (zo te zien begenadigd) kit-bouwer en hij staat op Houten zijn collectie Alfa Romeo miniaturen te verkopen.
 maar hij is een (zo te zien begenadigd) kit-bouwer en hij staat op Houten zijn collectie Alfa Romeo miniaturen te verkopen.