Zou het deze kunnen zijn? Plaatje komt van raccoon-auto.com. Merk is hier ?ntonette...? GS Models kwam ik tot nu toe alleen maar tegen als leverancier van spulletjes voor RC auto's.
Can i ask please who makes this model and is it available and how much for ?Om even terug te komen op de 155 Wide Body. Het merk is Antnette43. Er zijn 2 types verkrijgbaar. Een 2.0 16v Edizione Sportiva en een 2.0 16v. Het enige verschil wat ik tussen deze 2 versies zie is de kleur van de velgen en een antenne bij de 2.0 16v. Er zijn 60 stuks gemaakt. Het model is in resin. Op internet is niks te vinden over deze nieuwe maker. Bij de welbekende dure Japanse firma Raccoon zijn er enkele te koop voor 19.800 Yen.
In short:
Can i ask please who makes this model and is it available and how much for ?
Saluti
alfa155btcc
thats 82.80 GBPIn short:
Can i ask please who makes this model and is it available and how much for ?
Saluti
alfa155btcc
Available in Japan, 60 made by Antnette43, costs 120 euro![]()
Hier nog wat leuke Hong Kong modelletjes, er zijn er nog veel meer."Made in Hong Kong" is relatie tot speelgoed was in het verleden meestal synoniem voor goedkoop, beroerd in elkaar gezet, slecht passend, valselijk gekleurd plastic. Iets om vooral links te laten liggen.
Tijden veranderen. (Of ik verander, dat kan natuurlijk ook) Nu heeft het plastic spul opeens 'charme'? In ieder geval is het lekker apart:
Vooralsnog is het merkloos, ik wil de blister intact laten en weet niet of op de onderzijde iets vermeld staat. De kartonnen kaart vermeldt alleen het beruchte "Made in Hong Kong", verder niets. De achterzijde is niet bedrukt.
Eigenlijk is het model niet eens zo heel slecht, in ieder geval duidelijk herkenbaar als Canguro.
Ik kocht het op eBay van een Australische voor iets van €7. Waarschijnlijk een veelvoud van wat het oorspronkelijk kostte en ietsje minder van de onlangs verschenen Canguro van Beebop (Tron). Maar waar vind je nog zo een intact exemplaar? Het dateert vermoedelijk uit de jaren '70.
Zit ik opeens met een hele Alfa Kangoeroe familie in huis.... De rode werd op één van de voorgaande pagina's al getoond, de 1:43 blauwe is een Joal (Spaans, op basis van een oude Politoys-mal).