Afstellen is misschien een verkeerd woord, maar ik bedoel goed monteren van de remschoenen.Inderdaad Roy, een 33 kan met standaard remmen ook goed remmen. Als het allemaal maar goed afgesteld en onderhouden is.
Wat valt eraf te stellen dan?
Afstellen is misschien een verkeerd woord, maar ik bedoel goed monteren van de remschoenen.Inderdaad Roy, een 33 kan met standaard remmen ook goed remmen. Als het allemaal maar goed afgesteld en onderhouden is.
Bij een 33 (met trommelremmen) kun je heel veel remkracht bereiken met het afstellen en goed gangbaar maken van de achterremmen.Inderdaad Roy, een 33 kan met standaard remmen ook goed remmen. Als het allemaal maar goed afgesteld en onderhouden is.
Tja dat weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat een 75 behoorlijk torsiestijf is vergeleken bij de nogal slappe 33. Of dit ook inhoudt dat de veiligheid beter voor mekaar is weet ik ook niet...ff on-topic: volvo's zijn dus echt wel heel veilig vergeleken met zo'n 33! ik weet niet hoe groot t verschil in veiligheid tussen een 33 en een 75 is?