FANTASTISCHFf druitwippen
...
Zieso!
....
Met behulp van mijn vatos locos!!
...
ff schoonmaken
...
deze ook
....
Bij deze dan ook nogmaals mijn dank aan WESTSIDE POSSE ROERMOND>>>
NOG FF EN WE GAAN WOKKEN!!!!
klaar... incl pakkingen en spanrollen, riemen en de hele shit! etc
Verdorieje hebt nog best veel haar hoor Co-Jack!![]()
![]()
Ik zeg niets.er blijven toch altijd mensen denken dat ze zonder nokkenascalibers een nieuwe distrbutieriem kunnen plaatsen, niet dus...
Geborgde moeren die losliepen?!Bij mij kwam het doordat beide bouten op zowel de hoofdas als tweede as in de versnellingsbak los zaten zodat de assen in axiale richting konden bewegen. De ringen moeten dan de klap opvangen. Nogal wat slijpsel ertussen en de afstandsringen gaan.
Los gedraaide geborgde moeren!Geborgde moeren die losliepen?!Bij mij kwam het doordat beide bouten op zowel de hoofdas als tweede as in de versnellingsbak los zaten zodat de assen in axiale richting konden bewegen. De ringen moeten dan de klap opvangen. Nogal wat slijpsel ertussen en de afstandsringen gaan.of 'los' als gevolg van ingesleten lagers? Anyway, ik blijf het raar vinden.
Gaat perfect, gewoon een kwestie van merktekens goed zetten (zoals bij elke motor) en als er geen merktekens zouden zijn (en die zijn er wel) die zelf van te voren even aanbrengen. De nokkenastandwielen hoeven ook niet persé los dus als je er dan naast zit qua timing is dat minimaal 1 tand en dat verschil zie je echt wel (en daar loopt hij ook nog eens niet stuk van, alleen beroerd).er blijven toch altijd mensen denken dat ze zonder nokkenascalibers een nieuwe distrbutieriem kunnen plaatsen, niet dus...