leuk je hier te zien bert, ik heb ooit (jaar of anderhalf geleden) nog een set Qv velgen van je overgenomen bevallen nog steeds erg goed, enne heele gave suds, sprints en ander leuks, leeft die zwarte sprint eigenlijk nog?
Ciao Sjoerd
Goed te horen dat de velgen bevallen, zoals je kunt zien zaten ze op mijn huidige Sud zoals ik die kocht, ze zaten er ook al op toen ie nog rood was. Door het verkopen van de velgen heb ik de originele aanschafprijs van de Sud (minus motor) er al uit, niet dat ie daarna niks meer gekost heeft natuurlijk.
De zwarte sprint had ik na een aanrijding met een brommer (ik stond stil, de brommer reedt 80, had wel voorrang) groen geverfd en verkocht voor 400 gulden aan een echte afrikaan, Nigeriaan of Zambiaan ofzo met onduidelijke legitimatie en is waarschijnlijk rechtstreeks naar de haven gereden om opgeladen te worden op de boot naar Afrika, ze geven schijnbaar geld voor alles wat op eigen kracht komt aanrijden. Aangezien de auto niet echt geschikt was voor onverhard wegdek en aangezien de goede onderdelen vervangen waren door nog net functionerende denk ik niet dat de auto nog lang geleeft heeft. Zou wel mooi zijn als ooit een plaatje opduikt van een rood/groene Sprint in Afrika, maar ik denk het niet helaas.