jan bert

Re: RE: Jos the Boss terug in de GP!!

vr jul 29, 2005 22:24

Ieder zijn eigen interpretatie :wink:

Ik zie Alberts progressie maken en Jos zag ik steeds meer zeuren....
amen to that!
vergeet ook niet dat jos als hij verliest met karten, mensen gebroken ruggen bezorgt door ze van achter aan te vallen. 0 respect voor de man. crhis krijgt respect door zijn DTM prestaties.
Robert vind ik het ook enorm goed doen, met tests altijd beter dan die gasten die raceten in jordan tijd.
benieuwd hoe het seizoen zich gaat aftekenen tussen de twee...

matra sports
Guru
Guru

RE: Jos the Boss terug in de GP!!

vr jul 29, 2005 22:27

Story / Privé verhalen die wellicht waarheid zijn, maar die pikskes die nu rijden moeten het maar eerst doen. Jammer dat alles zo gelikt is tegenwoordig met die mannekes.
Maar als ze vooraan mee ( mogen ) doen moeten we ze wel een beetje steunen :thumbs:

Indaco
Member
Member

vr jul 29, 2005 22:34

Zo is dat! En wie verruild een top dtm team met goede mogelijkheden in de F1 nou met Minardi...Dan ben je slim bezig zullen we maar zeggen..... :? :?
Albers ziet Minardi (al dan niet terecht) als springplank naar een competitief F1-team... Zijn insteek is uiteraard ook niet om jaren achterin bij Minardi te rijden.. En Formule 1 is echt nog wel een flinke stap omhoog ten opzichte van DTM, dus ja: ik denk dat hij slim bezig is! :lol:[/quote

Denk nog eens :lol: De enige die bij minardi is ontsnapt is Alonso, verder heeft niemand iets aan die springplank (als die er al is) gehad!
Giulia Nuova 2.0

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr jul 29, 2005 22:35

Ach wat als ie Jos de Klos niet achterna gaat lukt het hem wel.....

Lucky

vr jul 29, 2005 22:48

Ieder zijn eigen interpretatie :wink:
'K Heb Jos weinig horen zeuren tijdens z'n 1e 4seizoenen. Die moet Albers eerst maar eens vol maken.
Jos werd hevig onder druk gezet in z'n rookie seizoen vanwege het constructeurskampioenschap dat hoe dan ook behaald moest worden, ook zijn vervanger Herbert kon dit niet bewerkstelligen.
In zijn herkansing bij een minder team dan Minardi met nog minder budget wist Jos menigeen op het puntje van de stoel te krijgen door de Simtek op plaatsen te krijgen waar die wagen niet thuishoorde, Argentinië en Spanje '95 staan nog op mijn netvlies gegrift.
Albers krijgt het voor mekaar om filevorming te veroorzaken op Monaco en dat terwijl die achteraan rijdt.
In de lowerclasses kon Albers zelden imponeren en had altijd meerdere seizoenen nodig om hogerop te geraken i.t.t. Jos die er met sneltreinvaart doorheen vloog met aansprekende overwinningen.
Of Albers wel bestand zal blijken wanneer die "moet" presteren kan ook betwijfeld worden gezien het uit zijn vingers glippen van het DTM kampioenschap door nogal knullige fouten waardoor Paffet hem al snel in aanzien voorbij streefde.

Jos arrogant? .. In '97 kwam ik tijdens een testsessie op Magny Cours zomaar binnenslenteren als vreemde omdat ik toevallig gehoord had dat er getest werd op die dagen voor Bridgestone, bang om weggestuurd te worden deed ik nogal omslachtig want bij het benaderen van Tyrell en Panis gingen alle deuren dicht en werd mij te kennen gegeven om weg te wezen. Bij Arrows ging dat anders, toen de monteurs doorhadden dat ik Hollander was werd Jos ingelicht en deze kwam joviaal op me toe, maakte een praatje met me, ging voor me op de foto en stond me toe om alles in de box van voor tot achter op de gevoelige plaat vast te leggen waar ik dankbaar gebruik van maakte.
Overigens reed tijdens diezelfde test voor Arrows ook ene Kenny Bräck, doordat deze dik trager was dan Jos heeft deze ook nooit een kans in de F1 gehad maar won wat later wel de Indy500 en is nu een ster in Amerika.

Geef mij maar de Jossen en de Sato's dan mag je van mij de Heidfelds en de Albersen houden.

Of ik blij ben straks weer van Jos kunnen te genieten ? ..... och :lol: :D :lol:

Raimon
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 22:50

Zo is dat! En wie verruild een top dtm team met goede mogelijkheden in de F1 nou met Minardi...Dan ben je slim bezig zullen we maar zeggen..... :? :?
Albers ziet Minardi (al dan niet terecht) als springplank naar een competitief F1-team... Zijn insteek is uiteraard ook niet om jaren achterin bij Minardi te rijden.. En Formule 1 is echt nog wel een flinke stap omhoog ten opzichte van DTM, dus ja: ik denk dat hij slim bezig is! :lol:[/quote

Denk nog eens :lol: De enige die bij minardi is ontsnapt is Alonso, verder heeft niemand iets aan die springplank (als die er al is) gehad!
Ik sluit me maar aan bij de woorden van AlfettaOwner! :-#

PS: iets minder backspacen dan lukken je quotes wél.. :wink:
156 SW 1.9 JTD

Lucky

vr jul 29, 2005 23:08

amen to that!
vergeet ook niet dat jos als hij verliest met karten, mensen gebroken ruggen bezorgt door ze van achter aan te vallen. 0 respect voor de man. ...
Mediageile praatjes die niet precies vertellen wat er werkelijk gebeurde..

Als jij een kartbaan afhuurt voor genodigden en plots wurmt zich een vreemde ertussen (omdat die daar regelmatig helpt op de kartbaan) zou jij hem niet klemrijden om hem van de baan te verwijderen?
En in het tumult dat dan ontstaat zie je diezelfde blaaskaak je vader een mep verkopen, ja dan pak je je jas en vertrek je. Tenminste ... in Utopia. In de echte wereld had menigeen van ons gedaan wat Jos deed en ja voor de rechter ben je dan fout en zeker als je BN'er bent en achteraf hebben we dan spijt over de gevolgen die het allemaal had.

Bovenstaand is heel in het kort wat er werkelijk gebeurde. :evil:

ErwinV6

za jul 30, 2005 10:52

Wat een Mart Smeets gelul wat betreft die grindbakken van Jos!
Hoe vaak is hij er in zijn Arrows en Minardi tijd vanaf gegaan?
Ik ben nooit een Verstappen fan geweest let wel maar nu ik Christiannetje zie rijden krijg ik steeds meer respect voor hem.
Zit nu F1 te kijken en heb niet eens in de gaten dat Christiannetje mee doet, jezus wat een kleurloze mus is dat!
Je kunt zeggen wat je wilt maar Jos heeft ook zeer mooie dingen laten zien bv. in de regen waarin hij de gevestigde orde het toch zeer lastig kon maken in zijn knakenbak.
Maargoed ik ga jullie niet overhalen dat Jos beter is dan Christiannetje maar hij zorgde absoluut voor meer spektakel en wie dat niet vindt moet denk ik voortaan maar naar het WK dammen met hindernissen gaan kijken, ook leuk nl. :wink:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jul 30, 2005 10:57

Jammer dat het niet elke race regende.......
Die paar podiumplaatsen wat hij haalde kreeg hij louter en alleen om dat meer dan het halve veld uitviel :whistle:
Voor de grindbak akties heb je Mart Smeets niet nodig.

Ik zie wel Doornbos nu sneller gaan dan Alberts........

ErwinV6

za jul 30, 2005 11:03

Ik zie wel Doornbos nu sneller gaan dan Alberts........[/quote]
Kijk dat zijn berichten!
Opzouten Christiannetje! :wink: :wink:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 30, 2005 12:05

Jos Verstappen behoort tot de beste kartrijders aller tijden. In eerste instantie zou Verstappen in zijn eerste autosport jaar alleen het Benelux kampioenschap rijden. Het plan was om Jos in 5 jaar klaar te stomen voor de Formule 1 maar Jos kon al na twee
jaar overstappen na de Formule 1 en was souverein in de Opel Lotus klasse en F3.

Jos is buitengewoon getalenteerd en heeft i.d. eerste seizoen fouten gemaakt maar
heeft slechts 10 keer voor Benetton mogen rijden.
Zijn eerste race was ongelukkig dankzij Irvine en heeft het seizoen pech gekend met de tankinstallatie en Benetton is ook eenmaal illegaal bevonden wat neerkomt op 7 gereden
races. Zijn grootste fout in zijn carriere is gedurende een training de auto van M.Schumacher tot schroot te reduceren. Daarna heeft hij alleen in matige auto's mogen
rijden maar was altijd in beeld. Direct inhalen bij de start en veel gewaagde inhaalpogingen
met auto's waarbij regelmatig de wielophanging afbrak, remproblemen etc..

Zeer goede rijder of je hem nu mag of niet. Prost kan ik niet sympathiek vinden maar
een zeer, zeer groot rijder. Veel beter als Schumacher.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za jul 30, 2005 12:19

Afbeelding

=D> =D> =D> =D>

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

jolinos

za jul 30, 2005 12:30

Laat ik iets voorop stellen, iedereen die in de F1 rijd is een goed coureur anders kom je niet in deze klasse te rijden.
Ook iedereen heeft een voorkeur van coureur wie goed en slecht is of arrogant dat is ieder zijn mening moet ook kunnen :wink: .
Ik ben zelf een echte M Schumacher liefhebber als je dat nog niet is opgevallen.

Jos heeft het in mijn ogen verknalt toen ie bij benneton reed en hoog van de toren blies dat als ie zelfde wagen had als schumacher ook zo goed kon zijn , staat me ook nog bij dat ie in training zijn eigen wagen in gort reed en zich mocht kwalificeren in schumachers wagen en ja hoor in de grindbak stond ie omdat ie de vele PK niet op de baan kon houden.
Alberts ook zo'n blaaskaak zag hem een tijdje terug bij Jenssen zat ie op de bank zegt jenssen Minardi is toch de aldi onder de F1 ligt die zotte alberts in een deuk .
Mooie reclame voor je sponsers dacht ik nog ,wat een eikel.
Doornbos wat mij betreft een talent ,leuke gozer die het ver zal schoppen als zijn sponsers in hem blijven geloven , geen uit de hoogte gevallen kerel.

Maar allle 3 konden/kunnen ze rijden anders rij je geen F1.
Zo ik ook even mijn mening laten horen. :D

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jul 30, 2005 13:49

=D> =D> =D> =D>

Leo.

JORIX :o

Kun je die verschrikkelijke foto van de KLOS hierboven verwijderen :blue_lol:

SQUADRA LEO