Rene1965

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 20:51

Ik zeg niet dat ik het goedkeur!
Handen af van andermans eigendom! Het gaat mij over de ophef. Het is maar een embleem en niet een ingetrapte deur, gejatte velgen , of andere zaken die veel waarde hebben.
Ik begrijp alleen niet dat mensen zo ontzettend opgefokt, kwaad, hoe zal ik het omschrijven, worden om een embleem. Het is maar een EMBLEEM!!!!.
Hoe zal hij reageren als z'n auto op blokken staat. Volgens mij is ie dan in staat dingen te doen bij anderen waar niemand erg blij mee is en zeker het slachtoffer niet (als ie het tenminste nog na kan vertellen).
Ik vind dat men tegenwoordig ontzettend snel opgefokt is over relatief kleine zaken.
Ik begrijp de woede, maar hoe hij het omschrijt gaat mij gewoon te ver.

van G
Guru
Guru

Re: RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 21:07

Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had ;)
VW? 8)
Afbeelding :?:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 13, 2005 21:08

Anonima Lombarda Fabrica Automobili? :roll:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

AlfaGatto

wo apr 13, 2005 21:55

Dat was bij mij ook een keer gebeurd, in mijn straat zag ik al daags tevoren bij een 33 .. het was wachten op mijn beurt gewoon en ja hoor. Ik heb nu een voor-embleem (pennetjes eraf geknepen) met seconde lijn erop gezet (zit er al 2 jaar zo op zonder weg te vliegen). Zo. En als ik een Alfa zie met het klepje omhoog geklapt, probeer ik altijd wel wat van te zeggen (in de trant van ' ja laat maar lekker zien dat dat embleem beweegt, slimpie ! ' )

steven

wo apr 13, 2005 22:21

Rene

Een beetje relativeren man niet zo zwaar op de hand gelukkig begrijpen de meesten dat wel.
Waarschijnlijk is het Winterswijk niet aan de orde dat men zoiets jat dus hoef jij je ook niet op te winden.
Vergeleken bij ander leed is het niks dat is waar, maar het gaat mij om de mentaliteit, en het kennelijke feit dat "we" ons maar moeten neerleggen bij het feit dat dat embleem gejat wordt (of wat dan ook gejat wordt). En je er niet over mag/moet opwinden.
Ik kan er gewoon niet tegen dat men mijn of andermans spullen sloopt en jat of vernield,

Enne krik tegen de kop das pas echt bruut daar komt mijn rietje dan achter aan :wink:

Dellorto
Junior Member
Junior Member

do apr 14, 2005 17:36

Een Alfa zonder embleem is gewoon ontzield.... je Alfaatje aantreffen zonder embleem is een steek in je hart! Logisch dat de echte liefhebber zich daar zo over opwindt!
Alfa Romeo: Inclusief exclusiviteit!

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 14, 2005 17:39

Tja, kan me er ook niet echt over opwinden zoiets...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 14, 2005 17:39

Enne krik tegen de kop das pas echt bruut daar komt mijn rietje dan achter aan :wink:
Standaard schaarkrikje hé, ik ben tenslotten geen onmens

(en bij herhaling kan ie alsnog m'n garagekrik tegen z'n bakkes krijgen ! :evil: )
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Hans156
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 18, 2005 02:16

Wel of niet druk maken om zoiets...... :twisted: . makkelijk gezegd, ik begrijp best dat je staat te koken van woede en als je zo sterk bent dat je hierover je schouders ophaalt ben je waarschijnlijk nog geen echte liefhebber.
Een echte liefhebber voelt zich flink gepakt en zijn Bella beroofd van haar ziel.
Rook uit de oren, honkbalknuppels om de hoek.... geen gekke reactie, na twee dagen blijft er alleen nog wat rook over denk ik dan maar :wink: .
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

ma apr 18, 2005 09:31

en als je zo sterk bent dat je hierover je schouders ophaalt ben je waarschijnlijk nog geen echte liefhebber
Ik heb binnenkort 3 Alfa's. Mijn eerste 3 auto's. Alfa 75 TS. GT 1300 Junior, 75 V6 QV.

Als bijrijder meegerekend (bij pa) rij ik mijn hele leven Alfa. Dus echt steek houdt je argument niet denk ik. :wink:

Ik haal mijn schouders erover op omdat ik wel wat gewend ben, niet omdat ik niet van mijn auto hou..... bovendien gevleid omdat iemand het embleem de mooiste in de straat vond.

Moet je Maserati gaan rijden.... :biggrin:

164 Q4

ma apr 18, 2005 16:04

en als je zo sterk bent dat je hierover je schouders ophaalt ben je waarschijnlijk nog geen echte liefhebber
Ik heb binnenkort 3 Alfa's. Mijn eerste 3 auto's. Alfa 75 TS. GT 1300 Junior, 75 V6 QV.

Als bijrijder meegerekend (bij pa) rij ik mijn hele leven Alfa. Dus echt steek houdt je argument niet denk ik. :wink:
Ben je dan automatisch ook een echte Alfa liefhebber? Ik heb ook een stuk of 3 Alfa's (of waren het er nou meer?!?Doet er ook niet toe) en rij al mee in een Alfa va. 1976 maar met hetzelfde plezier (of misschien zelfs meer? :wink: ) rij ik in m'n Opel Mantaatje hoor :shock: .
Zou een echte Alfaliefhebber toch mijden als de pest dacht ik :blue_lol: .

Zou me wel erg storen trouwens als er een embleem weg was (ja, van't Opeltje ook :wink: ).

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

ma apr 18, 2005 17:17

@164Q4;

ja maar tot nu toe zijn AL mijn auto's Alfa's. 8)

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma apr 18, 2005 17:48

Ha Maarten !!: OPEL Manta????, die ouwe van jou....?..:biggrin:

Idd allemaal:

Ik snap best dat je baalt van zo'n embleem, maar om daar nu zoveel ophef om te maken. Ga er gewoon vanuit dat het een 12 jarig knaapje is die ff ondeugend is geweest en stilletjes 's avonds stiekum zit weg te dromen bij zn Alfa embleem met de gedachte er later nog es in te rijden........ Dat maakt alles weer goed toch??? : :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Hans156
Advanced Member
Advanced Member

di apr 19, 2005 01:44

Da's best wel een mooie gedachte :lol: :lol: .

:-({|=
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

R A V

za apr 23, 2005 19:18

Ik vindt ook dat ze van andermans spullen af moeten blijven,maar je moet ook uit kijken wat je doet.Een collega van mij zag dat ze bij zijn 147 het embleem weghaalde en hij pakte die jongens en bracht ze naar de politie,maar daar kreeg hij op zijn flikker omdat hij dat niet had moeten doen en had moeten bellen nu kan hij een aanklacht krijgen omdat hij eigen rechter speelde nu vraag ik je waar gaat dat na toe hier in nederland

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”