Andretti Molletti

RE: 8c naar Le Mans?

zo dec 10, 2006 10:40

Het zijn niet de auto's die de emotie maken, maar de bestuurders...

De echte Alfisti zullen straks overblijven, de zeikers gaan BMW rijden...

Als je vrouw een keer wat verkeerds doet zet je haar ook aan de kant???

Geef mij die 159 maar dan mag jij/julllie de BMW én Audi!

Dat marketing gelul is leuk voor verkoop, maar daar ligt niet de echte doelstelling van Alfa ;)

Ik geniet nu al van het idee dat er een Alfa op Le mans rijdt, die hoort daar itt Audi nl wél thuis!

(olio op het vuur der discussie 8) )

Beezztie
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: 8c naar Le Mans?

zo dec 10, 2006 10:59

Dat marketing gelul is leuk voor verkoop, maar daar ligt niet de echte doelstelling van Alfa ;)

Ik geniet nu al van het idee dat er een Alfa op Le mans rijdt, die hoort daar itt Audi nl wél thuis!

Als je een vergelijk met vrouwen wilt maken, dan is de 159 in mijn ogen een oogverblindend mooie vrouw (zij het dan wel een type a la Playboy / Penthouse, subtiel kun je haar niet noemen) die alleen in bed als voor dood speelt. Dat bedoel ik met gebrek aan emotie, je mag dan als man nog zo talentvol zijn, als er niets in zit kun je er ook niets uithalen. Al moet je auto's en vrouwen niet op een lijn zetten, lijkt me geen gezonde zaak.
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

Andretti Molletti

zo dec 10, 2006 11:03

Je laatste zin is in contra dictie met de vooraf gaande ;)

Beezztie
Full Member
Full Member

zo dec 10, 2006 11:06

Je laatste zin is in contra dictie met de vooraf gaande ;)
Ja ja, ben ook maar een man.. :mrgreen:
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

Dinky Boy
Miniaturista

zo dec 10, 2006 11:09

Dat op zich is óók weer tegenstrijdig :biggrin:

Roeltje 164

zo dec 10, 2006 11:12

Dre kletst zich er weer uit... :lol:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo dec 10, 2006 11:47

Het is met de aanschaf van auto's net zoals met de aanschaf honden. De meesten kiezen populair, een andere groep bewust iets onbekends en/of exotisch en daarnaast bestaat een groep mensen dat het meeste van die honden houden, die het minst geslaagd zijn uitgevallen. Een vuilnisbakje heeft karakter, charme etc.

Dinky Boy
Miniaturista

zo dec 10, 2006 11:59

Bert, je wilt een Alfa toch geen vuilnisbak noemen :shock:

:D :P

Weg met die marketeers! Zij creëren verwachtingen (dat premium-brand geneuzel) die niet waargemaakt worden.

Sommige uitspraken kunnen beter ook binnens(directie)kamers blijven. Laat ze gewoon rij-ijzers gaan bouwen en niet van die loodzware net-niet gevallen.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo dec 10, 2006 12:16

Er bestaat geen link tussen de voorkeur van type auto en type vrouw. Dat hoop ik ook oprecht want mijn voorkeur bij auto's gaat uit naar vooroorlogs tot en met de jaren 60..ik neem nu even een pilletje.

Dinky Boy
Miniaturista

zo dec 10, 2006 12:21

Ga je weer Alfa's met een ouwe fiets vergelijken, hihi.

Joop
Member
Member

zo dec 10, 2006 16:16

Persconferentie van Alfa Romeo bij de start van de Bologna Motor Show. Geen woord over Le Mans...
Dat is raar.........
zie dit:

Alfa Romeo keert in 2008 als fabrikant terug op de internationale racecircuits. Dat maakte Antonio Baravalle, binnen de raad van bestuur van het FIAT-concern verantwoordelijk voor Alfa Romeo, bekend tijdens een persconferentie op de jaarlijkse Bologna Motor Show. Het merk gaat een wedstrijdversie volgens GT2-reglement ontwikkelen van de Alfa Romeo 8C Competizione, de fraaie sportcoupé die drie jaar geleden in Frankfurt als studiemodel getoond werd en dit najaar in Parijs in definitieve vorm zijn opwachting maakte. Op het programma staat naar verluidt deelname aan de 24-uursraces van Le Mans, de Nürburgring en Daytona. Alfa zal daarentegen geen fabrieksteam inzetten in het FIA WK Toerwagens, de betrokkenheid bij deze klasse blijft beperkt tot de steun aan privéteams, zoals dat dit jaar al met N-Technology het geval was.
Afkomstig van http://www.autosport.nl/actueel/news.ph ... richt=4456
Oude liefde roest niet (hoop ik)
Nu: Alfetta GT 1.6 1978
Eerder: Alfa 156 SW 2.0, Alfa 155 TS 1.8, Alfetta GTV 2.0 (1981) ,Alfetta GT 1.8 (1975),
33SW 1.4 1992 met 1.7 (8(
156 Berlina 1.6 uit 1999 in Azzurro Achille (baby blauw)V) motor

Dinky Boy
Miniaturista

zo dec 10, 2006 17:24

Niks raars aan. Italiaspeed is niet volledig geweest, om misschien waren er meerdere persconferenties.

slimmeric

zo dec 10, 2006 17:56

Er was nog meer Alfa-racenieuws in Bologna: Onder de vlag van Antonelli Sport gaat men rally's rijden met de GT JTDM. (bron: Italiaspeed)

Eric

Aernoudt
Guru
Guru

zo dec 10, 2006 18:09

Dit is dus precies wat ik bedoel: hoe meer mensen zich laten afschepen met de huidige rommel die Alfa op de weg zet (lees: durft te zetten), hoe langer ze dit soort praktijken door kunnen zetten/vol kunnen houden ipv afdwingen van een fatsoenlijk aanbod aan echte/leuke Alfa's :!:

De oude Alfa's blijven de meeste mensen (die niet meer genoegen nemen met het huidige 'aanbod' aan bagger uit Noord Italie) nog altijd bekoren ;)
(niet in de laatste plaats ondergetekende)

Die Audi mag van mij ook wegblijven overigens (van welk circuit dan ook): diesels horen niet op een circuit, simpelweg not-done
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

slimmeric

zo dec 10, 2006 18:46

Aernoudt denkt wederom voor iedereen uit te moeten maken wat "echte" Alfa's zijn en wat niet. Wat wel op een circuit thuis "hoort" en wat niet. Etc.
Wat mij betreft reuze irritant, mensen die van die dogmatische standpunten etaleren op een forum.
Je hebt dat vaak ook onder muziekliefhebbers. Die zijn dan een x aantal jaren geleden gestopt met plaatjes kopen en min af meer "afgehaakt" bij de ontwikkelingen. Vervolgens zwelgen ze zich in een bad van nostalgie naar het het verleden. Alle muziek die "na hun tijd" is/wordt gemaakt. vinden ze bij voorbaat al niks. Da's geen "echte" muziek, maar alleen maar boemboemboem, opervlakkig, komt uit computers ipv "echte" instrumenten, geen "echte" muzikanten, geen "emotie" en meer van dat soort argumenten.

Eric

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”