Deze dus:Grappig dat de foto van "mijn" Sud op Trento Bondone dezelfde is als die in de MARC-rubriek van het laatste KB

Daarvan kwam de posbo er toevallig net een paar brengen toen ik jou aan de foon had, Kees.
Deze dus:Grappig dat de foto van "mijn" Sud op Trento Bondone dezelfde is als die in de MARC-rubriek van het laatste KB
Mooi hè?![]()
Nieuw van M4 models, verschijnt in november. Er is nog meer Alfa-nieuws uit die hoek, de foto's plaats ik vanavond wel.
Edit: hm...Er valt mij een heel klein verschilletje op...
Mogelijk zijn er meerdere Alfa 159 Safety Cars in dienst bij het WK Superbike, het zal toch niet zo zijn dat ze bij M4 de geschiedenis geweld aan doen alleen maar om een mooi uitziend (en ongetwijfeld goed verkopend) model te lancerenAls iemand foto's heeft van een 159 sedan Safety Car... graag!
Oef....:Mogelijk zijn er meerdere Alfa 159 Safety Cars in dienst bij het WK Superbike, het zal toch niet zo zijn dat ze bij M4 de geschiedenis geweld aan doen alleen maar om een mooi uitziend (en ongetwijfeld goed verkopend) model te lancerenAls iemand foto's heeft van een 159 sedan Safety Car... graag!
ZondeHoho, we zijn er nog niet, heren![]()
![]()
Eerst pagina 199 nog volmaken.
Met o.a. deze fotobewerking waaruit blijkt hoe zeer Pego de plank misslaat met de 33:
Ten eerste is de neus te vlak, er zit vooraan bijna geen schuiner aflopend deel. Echt mis gaat het bij het achterportier, de grote ruit is te lang en daarna staan alle lijnen onder een verkeerde hoek. Jammer.