Welcome "montigirl" to the forum

De 8c 2900 is er zo te zien ook in het rood.TIP
![]()
De 8c 2900 Touring Cabriolet van Altaya/Ixo is opnieuw verkrijgbaar bij www.journeaux.fr . Misschien handig om mee te nemen in de GTV6-Monte Carlo bestelactie van Duc? Of iemand anders die zelf zo'n actie op touw wil zetten?
De modellen kosten slechts 12 euro, de verzendkosten kan je hoofdelijk omslaan.
Ik heb hem een tijd geleden al vanuit Hongkong gekocht en het is voor zijn prijs een zeer geslaagd model van één van de meest indrukwekkende Alfa's ooit.
Even een update vwb het gezamelijk bestellen:mss komt er voor die GTV wel een gezamelijke inkoop actie...?...
even geduld en dit topic in de gaten houden.
Waarschijnlijk verschijnt-ie volgende week op www.journeaux.frgroene tabblad "Collections"
"Véhicules Miniatures"
"Monte Carlo". Mijn ervaring met deze bestelservice is erg positief. Soepel en snel, modellen had ik binnen een week thuis.
ik wist niet eens dat solido er een uitgebracht heeft, maar inderdaad, ziet er beter uitMooi model, die JZ van Mebetoys. Ik heb hem in het geel, in zo'n irritante Hema-blisterverpakking. Omdat ik nogal freaky ben qua ongeopende blisters is 'ie dus nog dicht, waardoor 'ie niet zo goed tot zijn recht komt in de vitrine.Hoop alleen nog eens tegen een nette Solido JZ aan te lopen, volgens mij is die nog beter van lijn.
dat meende ik al te zien jaVerem maakte gebruik van de oude mallen van Solido. De modellen waren slechter afgewerkt (geen decals meer, mindere kwaliteit lak in nogal goedkoop aandoende kleuren) terwijl ze wel opeens veel moesten kosten (35 à 40 gulden). Solido's zijn onder talloze merken steeds teruggekomen, o.a. Metosul (Portugees), Brosol, Cougar, Dinky Toys (de naam kwam na het faillisement weer terug) en recentelijk ook Corgi Toys, in een samenwerkingsverband voor Hachette.