Fotos volgen..........................
(in het model topic)

Ciao Roy
wat bedoel je? Ik snap het niet?Ik ben gisteravond ook telefonisch uitgenodigd, maar dan voor de introductie van de kuuljetta.... toch jammer. Helaas was de uitnodiging voor mijn locale dealer, waar ik geen fan van ben, en hebben we de Giulietta in Genève al bezichtigd, dus heb afgezegd.
Op zich wel een goede actie maar wel typisch Alfa dat de puntjes net niet op de i gezet worden.
De telefonist (van waarschijnlijk het callcenter) kon de naam van de Giulietta zelf niet uitspreken. Óf het marketingbureau is niet goed gebriefd door AR, óf het callcenter is van een bedenkelijk niveau óf er is geen goede controle op het callcenter. In alle gevallen is dit schadelijk voor Alfa Romeo, ik ergerde mij aan de telefonist.wat bedoel je? Ik snap het niet?Ik ben gisteravond ook telefonisch uitgenodigd, maar dan voor de introductie van de kuuljetta.... toch jammer. Helaas was de uitnodiging voor mijn locale dealer, waar ik geen fan van ben, en hebben we de Giulietta in Genève al bezichtigd, dus heb afgezegd.
Op zich wel een goede actie maar wel typisch Alfa dat de puntjes net niet op de i gezet worden.
Dat geldt toch voor de meeste Alfa's?De intentie is goed, de uitvoering matig.