ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

Re: RE: Alfa 75 V10

za okt 07, 2006 15:52

dat apparaat staat ook in Arese

een fantastische mean machine =P~

gewoon een kenteken op en net doen of je neus bloed..........lijkt me werkelijk geweldig bij het verkeerslicht :twisted:

.
ehm.. ff vraagie hoor, maar wanneer was dat? ik ben afgelopen jaar en dat jaar daarvoor geweest maar geen pro car gezien daro :shock:

ps... heb je er misschien nog meer en anders de originele fotos??? zou ik graag willen hebben voor het 164 register

ciaoo
mischa
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Roeltje 164

RE: Alfa 75 V10

za okt 07, 2006 17:30

@ AlfaRob , ik heb je foto's effe geleend voor op het 164 register, vind jij vast niet erg toch???

gr Roel :wink:

alfaRob33

za okt 07, 2006 21:25

ik ben pas terug...........zie ook klik

de 164 stond idd niet in het museo...maar net aan de andere kant....
ik ben dus uit het museo gelopen en aan de overkant het hoofdgebouw in gelopen, als je dan de trap af gaat
kom je bij de 164 terecht.........ik had overigens wel de indruk dat het erbij hoorde ooit .....

ik heb niet zoveel foto's gemaakt..... dat wat nu zichtbaar is en deze....nog

Afbeelding
Als je goed kijkt achter het V10 blok......zie je de zaal van de space Bertone's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

is goed Roel en Mischa.....zet ze maar op het 164 forum
en de volgende keer brutaal het Hoofdgebouw in aan de overzijde van het museo......waar nog veel meer stond dan de 164Procar :wink:

alfafox
Member
Member

za okt 07, 2006 22:22

deze motor was indertijd beter dan de F1 motoren van Ferrari,maar ja politiek{fiat} he.o ja, alfa heeft ook nog een groep C {le mans}auto gemaakt met deze motor,wat daar verder mee gedaan is????? fiat zeker weer.... iemand hier die het weet?
alfas:te veel om op te noemen na 48 jaar alfa,s,en 22 jaar rallycross waarvan 13 jaar alfa gtv4/6.33rwd,giulietta2.0.nu 156ts sept.05

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”