Ik ook, namelijk deze, zijn door mij gemaakt begin jaren negentig! Heb ze eens gepost in alt.autos.alfaromeo geloof ik, leuk dat ze hier nu opduiken.Op de oude Zandvoort clubdagen werd deze Giullietta later jaren vergezeld van een Paars Metallic Giullietta met dezelfde sponsoring erop, die mannen kwamen uit Limburg volgens mij. Ik heb er nog echte foto's van.
Uhhh... Ik heb ooit eens een hele berg spul overgenomen, maar dat was in Axel. Enige contact in Stein was ooit vanwege een set Speedline velgen, maar dat is nooit wat geworden. Dat van die zilvergrijze 1300 klopt wel, dus ik ben even van mijn apropos@,Gordon, volgens mij heb jij jaren geleden al mijn nieuwe en gebruikte Giullietta onderdelen overgenomne, je reed toen in een Zilveren 1300...?
Idd die gasten komen uit heerlen en de meeste hebben nog steeds alfa's
Dat was bij mij Gordon, even goed de postings lezen..., in Spui bij Axel inderdaad.Uhhh... Ik heb ooit eens een hele berg spul overgenomen, maar dat was in Axel. Enige contact in Stein was ooit vanwege een set Speedline velgen, maar dat is nooit wat geworden. Dat van die zilvergrijze 1300 klopt wel, dus ik ben even van mijn apropos@,Gordon, volgens mij heb jij jaren geleden al mijn nieuwe en gebruikte Giullietta onderdelen overgenomne, je reed toen in een Zilveren 1300...?
Idd die gasten komen uit heerlen en de meeste hebben nog steeds alfa's![]()
Garagehouders zijn ijdel en dat is inderdaad niet anders bij deze Giulietta. De foto's hier heb ik enigzins in formaat aangepast waardoor de tekst op de kentekenplaathouder niet meer leesbaar is, maar hij zit in Landgraaf. Voor wat ruimer denkende mensen is dat dus inderdaad gewoon Heerlen.
@Bert: Volgens mij heb ik ze daar inderdaad vandaan geplukt. Staat me bij dat er een "niet schrikken" waarschuwing bij stond