@Boyd : Ik woon inderdaad in vianen en rij er regelmatig mee.. hij staat ook wel eens bij city geparkeerd.. ik werk in het weekend bij broekman op city plaza... die auto moet ergens van betaald worden!

Ik heb 2 jaar op de HU gezeten en ik vond het er niet leuk.. heb mijn P gehaald en ben andere school gaan zoeken.. hoop voor je dat het veranderd is... anders kom je maar naar mijn school

keep in touch... volgende keer als je mij ziet.. ff FLINK toeteren
@Alessandro : zodra de auto gespoten is dan komen er pics bij het projecten kopje.. komt goed!!
@Roy van Gortel : op het circuit rijden lijkt mij geweldig met dat ding.. (ook wel eens gedaan, maar dan alleen :S ) op 1 of andere manier is men bang om met de fiat te rijden :S het is een auto zou je denken maarja het zijn over het algemeen zulke liefhebbers dat ze er alleen maar mee toeren en niet onnodige km's willen maken :S Lijkt mij erg leuk iig... (meetings zijn ook erg schaars met de coupe's... hebben nu eindelijk een eigen forum.. wat redelijk bezocht word.. dus er is al een begin!
@tommie : De coupe blijft.. deze blijft denk ik HEEL wat jaartjes in mijn bezit.. er staan ook nog maar 25.000km's op de teller

En over de wielen.. het is een steek van een bmw... dit wiel werd volgens mij alleen voor de e36 gemaakt.. en ik vond ze mooi.. dus ja.. op 1 of andere manier moesten ze passen
@all... Mensen wat een heerlijk welkom hier zo!!

thanks!
groeten
coen de korte