Boyd
Full Member
Full Member

RE: Ik stel me nu even voor..

do jul 06, 2006 20:30

Coen,

ik heb je Fiat al eens zien rijden in Vianen volgens mij 8) , iig een superfijne wagen om te zien en om te horen. En je hebt al een hele rits gehad zo te zien. Toevallig Marketing studie aan de HU ? Ik ga daar dit jaar mee beginnen. :wink:
Afbeelding

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jul 06, 2006 20:42

Welkom! :thumbs:

En kom nu maar op met Alfafoto's! :twisted: :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

do jul 06, 2006 20:49

Hallo Coen, ook welkom namens mij.

Ik heb mij altijd afgevraagd waarom er zo weinig coupe's meerijden op Zandvoort. Volgens mij moet zo'n auto als de brandweer gaan!

Oh ja, vergeet je niet even op Evenementen te kijken (even reclame maken hoor :oops: )

tommie
Guru
Guru

do jul 06, 2006 21:00

hoi Coen!

welkom hier! mooie keus voor een auto :)

heel veel succes met (het helpen met) de opbouw!

moet de Coupe er voor wijken of blijft ie?
die beemer wielen staan m zeer goed! maar is toch gewoon een wiel met een BMW steek of is het een origineel (replica) wiel van een E36?
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

coendekorte

do jul 06, 2006 23:28

@Boyd : Ik woon inderdaad in vianen en rij er regelmatig mee.. hij staat ook wel eens bij city geparkeerd.. ik werk in het weekend bij broekman op city plaza... die auto moet ergens van betaald worden! :P
Ik heb 2 jaar op de HU gezeten en ik vond het er niet leuk.. heb mijn P gehaald en ben andere school gaan zoeken.. hoop voor je dat het veranderd is... anders kom je maar naar mijn school :D keep in touch... volgende keer als je mij ziet.. ff FLINK toeteren :D

@Alessandro : zodra de auto gespoten is dan komen er pics bij het projecten kopje.. komt goed!! :D

@Roy van Gortel : op het circuit rijden lijkt mij geweldig met dat ding.. (ook wel eens gedaan, maar dan alleen :S ) op 1 of andere manier is men bang om met de fiat te rijden :S het is een auto zou je denken maarja het zijn over het algemeen zulke liefhebbers dat ze er alleen maar mee toeren en niet onnodige km's willen maken :S Lijkt mij erg leuk iig... (meetings zijn ook erg schaars met de coupe's... hebben nu eindelijk een eigen forum.. wat redelijk bezocht word.. dus er is al een begin! :D

@tommie : De coupe blijft.. deze blijft denk ik HEEL wat jaartjes in mijn bezit.. er staan ook nog maar 25.000km's op de teller :D En over de wielen.. het is een steek van een bmw... dit wiel werd volgens mij alleen voor de e36 gemaakt.. en ik vond ze mooi.. dus ja.. op 1 of andere manier moesten ze passen :D

@all... Mensen wat een heerlijk welkom hier zo!! :D thanks!

groeten

coen de korte

Boyd
Full Member
Full Member

vr jul 07, 2006 15:10

Op City kom ik de laatste tijd helaas niet zo veel meer :? Druk met werken zeg maar. :shock:

Tombroekman, hmmm dan zal ik je vast nog wel een keer tegenkomen :oops: , en over de HU. Ik ga het eerst allemaal maar eens bezien :P
Afbeelding

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

za jul 08, 2006 22:21

Nog maar een welkom er bij dan!

Absoluut een fijne auto die Fiat Coupé! :thumbs:

Ben benieuwd naar je Giulia projekt, maar zo te lzen ga je ons helemaal op de hoogte houden ;)

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 08, 2006 22:39

Erg mooie FIAT en veel succes met de Juul.
Maar ik denk dat dat wel goed komt.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

coendekorte

zo jul 09, 2006 10:17

@boyd : Bij broekman wel even zeggen dat jij boyd ben he... vrijdag avond en zaterdag... ik ben het jongste pikkie daar dus makkelijk te herkennen :D

@ the rest.. ik ga dinsdag avond of woensdag even naar de giulia.. die in de primer staat dan als het goed is.. ik zal even wat foto's maken en een projectje kopje maken..

komt goed inderdaad! :D

groeten

coen

Raimon
Guru
Guru

ma jul 10, 2006 10:52

Welkom! En volgens mij heb ik je dit weekend zien rijden... In Vianen op zaterdag in het begin van de avond bij de Jonkh... ehhh, Smulwereld voor? Kan dat kloppen?

En parkeerde jij je Fiat bij de HU altijd onder die tunnel? Kan me herinneren dat er daar altijd wel een hele dikke Coupé stond in ieder geval...
156 SW 1.9 JTD

coendekorte

ma jul 10, 2006 11:30

hahah mij de "smulwereld" inderdaad... daar rij ik regelmatig langs... (lees LANGS) hahaha

en ik parkeerde inderdaad ALTIJD mijn auto onder het tunneltje... mooi plekje he..

ik dacht altijd.. liever een boete dan een deuk of iets dergelijks.. dus vandaar dat ik dat risico altijd neem.. :D en er zijn genoeg mensen die er langs rijden/lopen en er naar kijken... werd ook regelmatig aangesproken daarop... maarja....

wel grappig dat mijn coupe's zo opvallend zijn... :P

ps. wat vond je er van?
ps2 Volgende keer even zwaaien ofzo... en dan hier posten!! :D

Raimon
Guru
Guru

ma jul 10, 2006 11:34

Ja die Coupé is super! Heb me er vaak aan staan te vergapen bij de HU!

Ik reed toendertijd nog in een 33 en zette die altijd in dat eenrichtingsstraatje bij die pizzaboer. Stond ie ook prima! Maar volgens mij kan/mag dat tegenwoordig niet meer... Maar goed, komt tegenwoordig toch niet zoveel meer op school! :wink: :oops:

Als ik je weer een keer spot zal ik zeker zwaaien/toeteren!
156 SW 1.9 JTD

coendekorte

ma jul 10, 2006 13:04

cool..

ik zal mijn ogen open houden naar een zwarte 75 met zwarte wielen :D

groeten

coen

Mobster

ma jul 10, 2006 13:26

Ook van mij welkom.

Veel succes met de restauratie van je alfa.

Ook die fiat is een super ding.
Die 4-pots brembo's doen je al watertanden. :lol:
Ken je dit fiat coupé forum: http://www.fccuk.org
Kun je nog regelmatig spul tegen goede prijs kopen.

Groeten, Mobster

coendekorte

ma jul 10, 2006 23:52

thanks voor het welkom heten en thanks voor de link..

ik ben al "lid" vanaf het begin van het forum .... 1999 :D dus ik ken het ja.. er is inmiddels ook een nederlands forum over de coupe's.... erg leuk ook :D

de brembo's doen btw hun werk prima inderdaad :P

groeten

coen

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”