Haha, grappig mannen. Bedankt voor het vertouwen Turbo mannen en sorry voor de V6 mannen.
De Turbo is weer terug na zo'n 5000 kilometers. Half litertje olie gebruikt en een barst in mijn nieuwe voorruit ( die standaard ruitjes kunnen die krachten ook niet aan als al die paarden los gelaten worden he ? )

Ik ben ook niet helemaal gerust op de speling van het asje van de turbo. Als ie een nachtje op een helling achterover staat en ik starte hem de volgende dag kwam er even een paar seconden een olie walm uit de uitlaat. Ik verdenk de kering die een beetje olie doorlaat doordat het asje speling heeft.
De eerste paar dagen hebben we met een paar maten aan het gardameer doorgebracht. De 1 is van die Beamer en de ander heeft een 280 Z en een Audi 2.6 V6 geval.
Ik zal ze even quoten wat er na een een paar kilometer en enige verontrustte blikken van verstandhouding bij de mannen uit kwam
Pat. ...."WAT EEN VERSCHRIKKELIJK RUK IJZER " is dit .
Its a matter of time voordat onze V6 broeders dat ook in zullen zien.
Een genot als je ff snel wilt inhalen op al die bergweggetjes in Toscane. FF kijken, juiste toeren gaan zitten en rukken met het ijzer.

Ondanks het koppel merk je toch een behoorlijk verschil of je er alleen inzit, of je hele auto vol bagage zit
Helaas weet ik nog niet wat de topsnelheid is. Mijn bak is erg lang. Bij 120 km/h maakt ie in 5 maar 2500 toeren. Ik wilde dat vannacht ( als madame een beetje zou liggen soezen en ik dus niet op mijn sodemieter krijg als ik het zou gaan doen) proberen maar het kwam met bakken uit de lucht . Dat moet dus maar een andere keer.
Ook Italianen vinden het prachtig. 17 inch onder een 75 !!!!!!!!!!! Snappen ze nix van. Ook daar worden de 75's schaars . De 3 liters zijn er niet of nauwelijks verkocht , de turbo's ook niet veel.
Nou, nu maar wachten op mijn Buurman. Ik zal hem maar eens een handje gaan helpen. Volgens mij heeft ie de handdoek nu al in de ring gegooid. Hij heeft zijn schutting staan schilderen. Wimp.