LENZ
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Squadra Italia Alive & kicking!!!!

do apr 06, 2006 16:36

Leuk om het allemaal te lezen, kon de eerste race helaas niet bijwonen, maar ga zeker de volgende bekijken.
Vind het alleen jammer dat het niveau nu al zo hoog ligt. Met mijn financiele middelen ben ik bang dat een strijd achterin al lastig wordt.
Rondetijden van 2.20 zijn misschien nog wel haalbaar met een standaard TS (?? is dit zo??), maar ik vraag me ook af of er meer racers zijn met kenteken die zonder aanhanger komen, dus de echte low budget racers.
De auto's die nu vooraan rijden hebben (dik) 200pk aan boord of zijn heel erg licht en gaan naar de 200pk toe , ik hoop dat er wat meer budget racers bijkomen

LENZ
Guru
Guru

do apr 06, 2006 16:49

Ja Dre, dat verhaal volg ik natuurlijk op de voet, hoop alleen dat het er meer worden

Andretti Molletti

do apr 06, 2006 16:55

Ja kom zeg, ik kan er amper ééntje betalen !!

;)

en om je gerust te stellen, ja het worden er meer!!!

Dennis de Rooy
Advanced Member
Advanced Member

do apr 06, 2006 17:30

Ik kom er ook nog bij! Standaard TS met JS spruitstuk en binnenkort een Squadrachippie.

Gaat die demo tijdens Viva Italia nog door?
'81 GTV6 3.0 QV
'91 75 TS RACER
'92 164 QV

TurboMarc
Guru
Guru

do apr 06, 2006 18:08

Heren,

Ik weet dat er nog zeker 3-5 standaard 75 TS'en bijna klaar zijn. (waaronder een paar rookies). Ik weet ook zeker dat jullie dan een leuke competitie krijgen en mekaar sneller kunnen maken. Een standaard TS, beetje gestript op slicks moet makkelijk 2:15 rijden. Met rondom camber en toespoor ga je al weer een paar secondes sneller.
Wordt je iig niet door de volvo's ingehaald! Als dat lukt is er toch niets aan de hand?

Het gaat om de rijders en het racen, het meedoen. Winnen kan er maar ééntje, lol hebben kunnen er veel meer!

Sleutel ze!
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Raf
Junior Member
Junior Member

do apr 06, 2006 21:22

Ik hoop mijn auto binnen een week of 3 klaar te hebben (ook een standaard TS), na een hoop ellende met kooien die in backorder staan, staat hij nu bij een kooibouwer voor een ingelaste kooi. Naar verwachting heb ik hem volgende week terug, dan nog een paar weekjes doorwerken eraan en hopelijk op 7 mei de sponsordag meerijden.
Giulia Super
Squadra Bianca

Andretti Molletti

do apr 06, 2006 22:28

as week komen de kooien.... zeggen ze ... :?

maar wel leuk dat je er ook bij komt Raf!!! :thumbs:

Beezztie
Full Member
Full Member

vr apr 07, 2006 22:07

Goh, zo hoor je nog dat er een nieuwe raceserie gaat komen en zo is de eerste race al gereden! Ziet er goed uit, krijg zin om ook licentie te gaan halen en m'n TS om te bouwen. Ach, wie weet, ooit..
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member

zo apr 09, 2006 16:35

Effen een tijdje niet op het forum en dan loop je al snel achter. Ziet er goed uit allemaal. Zag dat op de Squadra Italia site m'n berlina afgebeelt stond bij de link naar de regelementen, mooi! Zal dit maar intepreteren als een stimulans om het een en ander nog even in orde te maken :wink: zodat ik mij bij het gevolg aan kan sluiten. Ga er nog eens goed over nadenken................................................
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Jorioni Cooperini
Advanced Member
Advanced Member

zo apr 09, 2006 18:40

Hallo Alfisti,

ik was er vorige week zaterdag ook bij, had een afspraak met Remco gemaakt om wat verlagingsveren voor de 33 op te halen en kon dit mooi combineren met het kijken naar race 2! Sensationeel, heerlijk rookontwikkeling bij de Tarzan, brullende boxers van de 33's op het rechte stuk...een prachtig gevecht tussen een 33 16v (groen) en een Bert dat ronde naar ronde doorging. Heb beide coureurs aan het eind van de rit een dikke tumbs up gegeven echt leuk! Rees Cees leek me nog niet echt op snelheid met zijn Sportwagon, maar de wagen zag er fantastisch uit en de snelheid komt er zeker nog wel in! Veel succes met het verder ontwikkelen van deze klasse, erg leuk om bij te wonen als toeschouwer, ik heb de link van de site van de Squadra Italia (http://www.squadra-italia.nl/) dan ook in mijn Favorieten dan kan ik de agenda in de gaten houden,

Ciao,
Jorik
1986 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v corsa...grrrrrrrrrrrrrr
1988 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v carburateurs...grrrrr
1988 Alfa Romeo Spider 2.0 QV carburateurs...grrrrrrrrrrr
2002 Alfa Romeo 156 3.2 GTA SW...vroemmmmmmmmm
Il Cuore Sportivo della Squadra33

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”