kroehlur

RE: Heel dubbel...

wo nov 02, 2005 10:15

....maar misschien dat een "Ignore" knopje straks wel handig zou zijn... :?

Ricambi Originali

wo nov 02, 2005 10:42

Mishandelaars agent melden zich bij politie

Uitgegeven: 1 november 2005 21:58
Laatst gewijzigd: 1 november 2005 22:24

HOORN - De twee mannen die zondagavond in Stompetoren een politieagent mishandelden, hebben zich dinsdag rond 21.00 uur gemeld op het politiebureau van Hoorn. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekendgemaakt. De mannen, twee broers van 28 en 34 jaar uit Zwaagdijk-West en Bovenkarspel, verklaarden onder invloed van alcohol te hebben gehandeld.

Het tweetal had sinds maandagochtend, toen de drank was uitgewerkt, spijt van hun actie, aldus de woordvoerder. Met een bloemetje voor de mishandelde agent kwamen ze naar het bureau. Daar werden ze direct vastgezet. De agent werd zondag mishandeld nadat de mannen tijdens een snelheidscontrole waren geflitst.

Filmrolletje

Het filmrolletje, dat door de broers was meegenomen na de mishandeling van de agent, is nog niet teruggevonden. Het tweetal gaf tijdens het eerste verhoor aan dit te hebben weggegooid in een sloot. Een deel van de camera zelf was maandag al teruggevonden door de politie. De twee broers blijven voorlopig in hechtenis, aldus de politiewoordvoerder.

Agent

De agent maakt het naar omstandigheden redelijk. "Lichamelijk valt de schade mee, op gekneusde ribben en wat schaafwonden en blauwe plekken na. Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad", aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.

Jorix

wo nov 02, 2005 10:45

Ik had het inderdaad ook gelezen. Nou kan je zeggen: goed dat ze zich gemeld hebben, maar dat verandert niets aan het feit dat het klojo's zijn. Als je niet tegen drank kan, moet je er gewoon van afblijven...

kroehlur

Re: RE: Heel dubbel...

wo nov 02, 2005 12:07

Ik had het inderdaad ook gelezen. Nou kan je zeggen: goed dat ze zich gemeld hebben, maar dat verandert niets aan het feit dat het klojo's zijn. Als je niet tegen drank kan, moet je er gewoon van afblijven...
...... en zeker niet in je auto stappen :shock: [-X

164 Q4

wo nov 02, 2005 16:00

In het kader van lik op stuk beleid: 164Q4 bannen. Niet alleen domme opmerkingen ook nog eens walgelijke plaatjes posten....
Ieder heeft recht op zijn eigen mening en daar hoef je het helemaal niet mee eens te zijn :!:

Een forum met alleen maar meepraters en jaknikkers is een dood forum :!:
Toch begin ik langzaam aan toch te denken dat een eigen mening niet echt getolereerd wordt hiero (door sommigen dan hé). Schijnbaar mag ik best een eigen mening hebben zolang die maar overeen komt met de gemiddelde mening. Nou, met sommige dingen denk ik er ook net zo over. Die oorlog tegen Irak bijv. met dan onnodig mensen afslachten ben ik ook fel op tegen. Maar met sommige dingen denk ik er werkelijk 100% anders over als de gemiddelde Nederlander. Wat dat aangaat ben ik moeilijk in een 'hokje' te plaatsen (jammer hé).

Oh ja, en smerige plaatjes post ik natuurlijk niet maar een link zodat ieder voor zichzelf kan uitmaken of die er naar kijkt of niet (dat laatste is meestal lastig om dat iedereen altijd veeeel te nieuwsgierig is). En het was toch duidelijk dat er iemand in de vernieling lag en met de waarschuwing dat het voor 18+ was. Had ik misschien 34+ van moeten maken :wink: .

Nou ja, ik zal m'n Nickname maar veranderen in Theo van Gogh denk ik, want die mocht ook al niks zeggen :wink: .

Afbeelding (trouwens waar ging het topic ook nog maar over? :wink: )

stennie
Advanced Member
Advanced Member

wo nov 02, 2005 17:55

Als dit een afspiegeling van de maatschappij, of erger nog, het forum is...

Wat doe ik hier dan nog??? :?

=D> =D> :thumbs:

mee eens
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

matra sports
Guru
Guru

wo nov 02, 2005 19:53

Dat is het gewoonweg niet. Zelfs niet voor deze discussie plaatsvond is dit nooit een afspiegeling geweest. En een afspiegeling van het forum is het ook niet. ( zonder voor en tegenstanders tekort te doen ). Beetje een inkopper die stelling :wink:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo nov 02, 2005 20:31

Mbt die foto.
wat een huichelachtige tent hier. Lezen jullie geen kranten meer, kijken jullie geen TV meer...of sluiten jullie dan allemaal je ogen.

en als je geen zin hebt kijk je toch niet (vind overigens wel dat er een waarschuwing moet bijstaan voor onze zielige mannetjes die nergens tegen kunnen)

zo dat lucht op :whistle:
156

Rens 1.7QV
Guru
Guru

wo nov 02, 2005 20:52

Toch begin ik langzaam aan toch te denken dat een eigen mening niet echt getolereerd wordt hiero (door sommigen dan hé). Schijnbaar mag ik best een eigen mening hebben zolang die maar overeen komt met de gemiddelde mening. Nou, met sommige dingen denk ik er ook net zo over.
Je mag hier best je mening geven, daar heb ik uiteraard ook niks op tegen en ik respecteer hem ook. Jouw mening hoeft ook niet met die van mij over te komen, dat heb ik ook nergens staan. Alleen op de MANIER hoe je hem brengt vind ik (schijnbaar niet de enige) niet zo subtiel.

Misschien kun je dat ook begrijpen :?:

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo nov 02, 2005 21:05

Mbt die foto.
wat een huichelachtige tent hier. Lezen jullie geen kranten meer, kijken jullie geen TV meer...of sluiten jullie dan allemaal je ogen.

en als je geen zin hebt kijk je toch niet (vind overigens wel dat er een waarschuwing moet bijstaan voor onze zielige mannetjes die nergens tegen kunnen)

TSja, zo kan je alles goedpraten.... Staat het in de krant dan is het dus wel goed. Er is hele duidelijke deal hier op het forum : Het is niet toegestaan kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of sexueel-georienteerde berichten te plaatsen op het forum. Ik heb die foto niet gezien en oordeel dus ook niet over 164Q4. Is er iets geplaatst wat niet door de beugel kan dan is een waarschuwing (en daaropvolgend een ban?) het gevolg. Mensen hebben tegenwoordig blijkbaar 1 gemeenschappelijke eigenschap en dat is dat ze vooral niet in een hokje geplaatst willen worden. Dat maakt je namelijk zo lekker individueel...... Maar als je je hier uit dan zijn er wel begrenzingen. Het is en blijft een forum gerelateerd aan de SCARB en met die regels (en dus dat hokje) heb je gewoon te maken.
Dirk - Giulia2000TS

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo nov 02, 2005 21:28

Mbt die foto.

TSja, zo kan je alles goedpraten.... Staat het in de krant dan is het dus wel goed. Er is hele duidelijke deal hier op het forum : Het is niet toegestaan kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of sexueel-georienteerde berichten te plaatsen op het forum. Ik heb die foto niet gezien en oordeel dus ook niet over 164Q4. Is er iets geplaatst wat niet door de beugel kan dan is een waarschuwing (en daaropvolgend een ban?) het gevolg. Mensen hebben tegenwoordig blijkbaar 1 gemeenschappelijke eigenschap en dat is dat ze vooral niet in een hokje geplaatst willen worden. Dat maakt je namelijk zo lekker individueel...... Maar als je je hier uit dan zijn er wel begrenzingen. Het is en blijft een forum gerelateerd aan de SCARB en met die regels (en dus dat hokje) heb je gewoon te maken.
dat begrijp ik ook wel dat je met die regels te maken hebt en dat je grenzen moet stellen, laat onverlet dat ik het huichelarij vind van diegene die maar overal met hun vingertje staan te zwaaien

o ja die foto gaf goed weer wat er met je gebeurd als je met een sportwagen de bocht uitvliegt en laat dus zien dat er niet voor niets geflitst wordt.....wat dat betreft had hij wel een leereffect......

:schrik:
156

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

wo nov 02, 2005 21:32

Het is ook een kwestie van even kijken waar de link naartoe verwijst, in dit geval kon je al zien dat het niet pluis was. Maar goed, dat terzijde....

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo nov 02, 2005 21:50

Mbt die foto.

ik zal in vervolg enige nuance betrachten, had een klotedag.... :cry:
156

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

wo nov 02, 2005 22:26

Mbt die foto.

ik zal in vervolg enige nuance betrachten, had een klotedag.... :cry:
Geeft niets jongen we vliegen allemaal wel eens de bocht uit :wink:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

wo nov 02, 2005 22:28

o ja die foto gaf goed weer wat er met je gebeurd als je met een sportwagen de bocht uitvliegt en laat dus zien dat er niet voor niets geflitst wordt.....wat dat betreft had hij wel een leereffect......

:schrik:
Nou voor mij en velen met mij dus geen leereffect helaas daar de censuur reeds had ingegrepen voordat ik een vrije keus had de link al dan niet te volgen :evil:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”