Ik heb super genoten van deze eerste SI dag. 14 alfa's aan de start is niet slecht.
Voor de volgende keer moeten we idd even afspreken waar we gaan staan. Ik had een zonnetje verwacht maar het werd stromende regen.
Pitbox 100 euro voor 3 man is niet duur, maar kunnen we er 5 naast elkaar krijgen? Ik had de indruk dat ze allemaal verhuurd waren. We kunnen eens informeren.
Auto vers opgebouwd dus in de vrije training rustig aan gedaan. Aansluitend briefing gehad. Op mijn gemak naar de auto teruggelopen, even ingestapt om op te drogen, kacheltje aan.
Zie ik op de baan alweer volvo's en alfa tijd training neerzetten? Ff vergeten. snel de baan op , code 60. Dat bleef zo dus geen tijd kunnen zetten. Achteraan starten.
Bij de start aantal auto's ingehaald. Van de volvo's kan je goede en slechte dingen zeggen. Voordeel is dat je af en toe snellere alfa's kan passeren die wat voorzichtiger de volvo's inhalen
Toen ik op p5 lag, Was ik iets te wild met het inhalen vd volvo's, van de ideale lijn, op het vuil.. te laat geremd in de grindbak (erg diep) Ik stond zeker 2 rondjes stil voordat ik er weer uit was.
Maar besloten om naar binnen te gaan en de auto te checken.
2 Race mijn broer (Peter) achteraan starten. Die sukkel zat te pitten want hij was lekker traag weg. Desalniettemin heeft hij een leuke race gereden want hij is als 4e gefinshed.
We zijn apetrots dat ons autotje heel is gebleven (vooral motorisch). Op de foto's is te zien dat de auto voor nog op Dakar stand staat, maar dat gaan we fixen. De wegligging is nog niet optimaal.
Tevens is de auto te zwaar, daar gaan we ook nog wat aan doen. (die paar seconden moet ons vooraan het veld brengen).
Raffie, wat een super mooie foto's heb je gemaakt

Hoe moet dat nu als je de volgende keer zelf meedoet
Al met al, veel bekenden gezien (verkapte forum meeting?) Kan niet wachten tot de volgende keer