Mijn 75TS gaat er vrijdag weer aan geloven, na een half jaar binnen te hebben gestaan. Hij gaat vrijdag voor de APK-keuring. Ik heb er gisteren 1 nieuwe rotor en verdelerkap, die bovenste bij het kleppendeksel, want de oude verdelerkap was helemaal geoxideerd, en de rotor was zelfs afgebroken
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Voordat ik hem stil zette, vond ik hem al minder goed lopen, en ik dacht toen zelf aan de LMM, maar het bleek nog mee te vallen. Daarnaast heeft hij een nieuwe accu gekregen. Ik heb er al stiekem een paar korte rondjes mee gereden, en alles is in orde qua rijden. Alleen moet ik even wat doen aan m'n uitlaat, want die hangt bij de middendemper niet in z'n rubbers, en sleept dus bijna over de grond. Klusje voor vanmiddag.
Maar nu de vraag (ik kon geen oud topic vinden hierover): wat zijn stap voor stap precies de handelingen die verricht moeten worden om een auto na een schorsing weer, legaal, de weg op te krijgen? Ik dacht zelf dat het als volgt moet: naar het postkantoor om de schorsing op te heffen, daarna je verzekeringsmaatschappij bellen om de auto weer in verzekering te nemen, naar de APK met de auto (kortste weg naar je garage), en als hij erdoor komt, is het goed. Klopt dat zo?