Ik ben er vandaag nog geweest...
Omdat ik in Vlissingen studeer heb ik zelf de keuring niet bijgestaan maar heeft me vader dat gedaan, dat ging allemaal prima. Toen ik vorige week belde hadden ze ook tijd zat, dus de snelheid zat er bij mij wel in.
Weinig klachten verder, ben vandaag de BPM gaan betalen. Douane moet de auto ook zien (voor de optie's) alleen had hem natuurlijk niet bij me (hadden ze er niet bij gezegd) maar ze hebben me gematst.
Keuring is idd wat frankalfa zegt.
Auto hoeft niet perse op een ambulance, ik heb het met een eendagskenteken gedaan. Dan mag je daar heen en terug naartoe rijden.
Verzekeren hiervan is btw lastig, dit kan niet bij elke verzekeraar, het moet trouwens op chassisnummer verzekert worden want je kenteken heb je natuurlijk nog niet. Of je doet het zonder verzekering, is maar net wat je wilt.
APK heb ik daar niet laten doen, dus heb daar geen ervaring mee.
Deze is ook nog het dichste bij of niet?
groeten,
Ralph.
Hee, dus de rode Webasto Alfa staat binnenkort op kenteken! Schiedam is voor mij het meest dichtbij alhoewel Zwijndrecht nog iets makkelijker aan te rijden is. Heb vanmiddag afspraak aangevraagd voor de 26e en kreeg eind vd dag al een bevestiging. So far so good, hopen dat het bij de keuring ook zo snel gaat!