Yvo
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Vloeken in de kerk

za apr 01, 2006 10:11

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Vloeken in de kerk

za apr 01, 2006 15:05

Jammmer, heel jammer zelfs van Juultje Ewout. [-X Ik had persoonlijk die 156 meteen een trap gegeven omdat dat een FWD is en blijft, maar ja. :?
Neemt niet weg dat is vreselijk jaloers op je ben. Zon machtige Delta, de auto, der auto''s' zonder patserig te zijn. Hele leuke techniek ook en de PK/KG verhouding is best wel aardig. Gelukkig heb je wel een leren interieur. Dat alcantara is namelijk fraai en lekker stroef, maar alleen als het nieuw is. Het gaat er wel heel erg snel afgetrapt uitzien, jammer, maar van een beetje redelijke kwaliteit bekleding snappen die Italianen maar weinig.
Ik heb toevallig vorige maand weer bij 1-tje staan kijken, een zwarte 8v in Opende.(Friesland) Tja het leven kan zwaar zijn he...... :wink:
Veel plezier iig met deze schone. :wink:

Afbeelding
U hoeft em niet in te pakken........Vrrroooooooooaoaaaaaaaaaaapppppp.........:biggrin:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Vloeken in de kerk

wo apr 12, 2006 13:27

Zolang de Giulia bij een liefhebber is ondergebracht.....
Ik doe mijn best Dellorto... :lol: :wink:

Voor wat grotere plaatjes van de Delta (die Ewoud is ook altijd zooooo bescheiden... :wink: ) kun je op de thumbnails hieronder klikken:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”