spider1978

Reistips?

ma apr 10, 2006 23:45

Goeielente allemaal! Dag trippers! :wink: Als alles goed gaat vertrek ik zaterdag voor een weekje met de spider.
Een vaste reisroute heb ik niet maar de eindbestemming is Bilbao (en dan terug naar huis natuurlijk).

Ik had gedacht via de autostrade naar Bordeaux te rijden (na mss een vluchtig bezoekje te brengen aan Beaufort 2006 aan de Belgische kust) en van daaruit terug te vertrekken en rustig zuidwaarts de kustlijn af te rijden.

Het ontbreekt mij evenwel aan tijd om alles haarfijn uit te pluizen op voorhand. Dit is zowiezo mijn favoriete manier van reizen: vertrekken en we zien wel. Toch graag even vragen of er niemand tips heeft of dingen/plaatsen op de route weet die absoluut de moeite zijn (evt. om een eindje voor rond te rijden).

Ik hoor het graag! 8)

Groeten,
Tom.

tis een sprint
Guru
Guru

RE: Reistips?

di apr 11, 2006 00:08

ik zou rondom beaune ff van de goede wijn gaan genieten;)

gaaf idee ik ga op de zelfde manier van de zomer naar Zuid-Frankrijk enn owja foto's maken he ;)

Ciao Sjoerd
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Giulia555

Re: RE: Reistips?

di apr 11, 2006 08:39

ik zou rondom beaune ff van de goede wijn gaan genieten;)
Zjin meerder Beaune's waar ze goede wijn hebben: In de Savoie, Cote D'or (Cote De Beaune) en zelfs in de Corezze vlakbij Clermont Ferrand (beetje saai) heb je er een naar ik meen te herinneren.

Ik zou via de Loire richting Bordeaux rijden, dan langs de kust naar Biaritz richting Pyreneeen.....Mocht je tijd hebben dan op de terugweg even bij het mactig mooie Viaduct de Milau kijken..........

spider1978

Re: RE: Reistips?

di apr 11, 2006 21:18

Ik zou via de Loire richting Bordeaux rijden, dan langs de kust naar Biaritz richting Pyreneeen.....Mocht je tijd hebben dan op de terugweg even bij het mactig mooie Viaduct de Milau kijken..........
Ik moet binnen de week teruggeraken :wink:
Van Bordeaux naar Bilbao aan gezapig tempo 8) Biarritz kom ik dus zeker tegen.

Millau staat voor deze zomer al op het lijstje :thumbs:

En foto's komen er zeker natuurlijk! \:D/

ps: tips nog altijd welkom.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 11, 2006 21:33

zou niet alles autoweg doen , is veel mooier :wink:
156

jjalfa
Member
Member

di apr 11, 2006 21:36

Zou zeker Bordeaux en Biaritz aandoen en dan via Pau middendoor de Pyreneen rijden, je hebt daar prachtige collen waar de Tour de France vaak van gebruik heeft gemaak en altijd weer leuk om de Alfa te horen galmen tussen de bergen :wink:
Nu: 2 x Alfa 75 Imola

Toen: 146 1.8 TS, Alfa 75 (wit), 75 TS, 155 Savali, 155 TS, Maserati 4.24v, 33 QV, 33 Imola, 156 SW, 2 x 156 JTD, 156 gta-replica.

spider1978

di apr 11, 2006 23:23

.....Pau! Daar MOET ik gewoon langs Pau Grand Prix

:banana: supertip :)

spider1978

di apr 11, 2006 23:25

http://www.grandprixhistorique.com/16_e ... me2006.htm
Ik moet gewoon nog een maandje wachten lijkt het me :evil:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”