SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Fotookes Rosso Trofeo Club Quadrifoglio Belgio ...

ma apr 10, 2006 21:43

Wel ik dacht mijn ex- Spider te herkennen , zag er precies zo uit enkel was ze voorzien van Cromodora's ipv Momo's .
Dedju Wim ... Had ik geweten dat jij nog een blauwe tronca had gehad , dan had ik de mens zijn chassisnummer wel ne keer gevraagd :lol: :cry:

Stom hé .. Hier in NL kunnen ze onmiddellijk dat soort dingskes herkennen en weten ...

Kristal

SPIDERVELOCE1750

ma apr 10, 2006 21:46

Waar is deze rit gereden? Ik zie Province de Namur... dat kan nooit enorm ver bij mij vandaan geweest zijn.... :(
Ik denk dat jij wat Zuidelijker zit Serge . Het gebeuren speelde zich wel in de provincie Namen af , maar eerder aan het samenvloeiingspunt van Samber en Maas . De Condroz , zoals ze zeggen ...

Nog wat geduld en de zomer zal U een witten Spider brengen ... eu ... om naar te kijken hé :wink:

Kristal

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Fotookes Rosso Trofeo Club Quadrifoglio Belgio ...

ma apr 10, 2006 22:06

Dat is dichtbij! (relatief dan :wink: ). Ik moet mij maar eens op de Belgische Alfa club gaan orienteren. De Condroz ken ik overigens (helaas) alleen van een forse snelheidsovertreding..
Mooie Matra op die foto's (die zie je echt weinig), zo'n zwarte Montreal is ook een plaatje.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

SPIDERVELOCE1750

ma apr 10, 2006 22:18

Mooie Matra op die foto's (die zie je echt weinig), zo'n zwarte Montreal is ook een plaatje.
Prachtig opgemerkt Serge :!: Op de terugweg stond er plots een in het oog springend wagentje ( sorry voor het verkleinwoord ) langs de kant van de weg ... zoef ...voorbij :(
Tien miniuten later op de snelweg plots een interessante oranje stip in de spiegel ... Manu : " Kijk Kristal ... een heel mooie en zeldzame Matra " ... Net op het moment dat ik wou zeggen dat er een brandbaar vehikel in aantocht was ... ik dacht dat er een TR7 kwam aangesneld . :oops:

Maar ... De Matramensen hadden blijkbaar een extra tandje bijgezet om onze Spider bij te benen om dan vervolgens lekker samen voor de duur van zo'n 25 kilometer de show op de snelweg te stelen . :D

Zalig toch :!:

Veel getoeter en duimen toen onze wegen scheidden ... I love it ...

Alles is relatief Serge ... ttz ...We passeren wel eens op een doordeweekse zondag :wink:

Kristal

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

ma apr 10, 2006 22:24

Afbeelding

Heb je die ook in wallpaper grootte?

verders, nice pics! :thumbs:

SPIDERVELOCE1750

ma apr 10, 2006 22:35

Afbeelding

Heb je die ook in wallpaper grootte?

verders, nice pics! :thumbs:
Ik zal zien wat ik , 10 april - gewijs , kan doen voor jou . :wink:

Kristal

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

ma apr 10, 2006 22:49

Alles is relatief Serge ... ttz ...We passeren wel eens op een doordeweekse zondag :wink:

Kristal
Of in een verloren kwartiertje :wink:
Ik heb altijd een zwak voor dergelijke Matra's gehad. Als klein jochie had de lokale Peugeot dealer zo'n Matra in de showroom staan, ik heb het altijd een facntastische wagen gevonden en mijn neus vaak tegen het etalageraam gedrukt.

Maar die Zwarte Montreal! Ik heb een voorkeur voor zwarte auto's en een Montreal in het bijzonder.
Mbt. die GTV 666, ik ken ook een GTV 625, van de vorige eigenaar van mijn (inmiddels) ex 33 Permanent 4. Dat is het leuke van Belgie, die gepersonaliseerde nummerplaten. Ik twijfel zelf nog steeds en heb een mooie combinatie in gedachten....

Ach, ik dwaal weer eens af.... (van Alfa's ga je dromen, zeker van zoveel mooie exemplaren)
Ik droom nog steeds van een mooie Duetto die hier aan komt rijden met in haar kielzog nog meer mooie Alfa's, voor mijn huisje stopt en.... Nou, de trappistjes staan klaar! :)
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

SPIDERVELOCE1750

di apr 11, 2006 09:09

Trappistjes ...AHA ... Ik probeer wel iets mekaar te steken deze zomer . Met het "treintje" richting Sergio ... :wink:

Heb nog een filmke gevonden . :D

En nog eentje ... :wink:

Kristal

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 11, 2006 09:40

Mbt. die GTV 666, ik ken ook een GTV 625, van de vorige eigenaar van mijn (inmiddels) ex 33 Permanent 4. Dat is het leuke van Belgie, die gepersonaliseerde nummerplaten. Ik twijfel zelf nog steeds en heb een mooie combinatie in gedachten....
Euh, Sergio, wanneer ik 3 letters zie gaan mijn gedachten in de vrije loop en met zo'n twisted mind kun je misschien wel begrijpen welke kant dat opgaat :lol:

Serieus: dat zouden wij ook wel willen! (helemaal op de oude donkerblauwe klassieker-platen!) :blue_cool:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

di apr 11, 2006 13:43

en met zo'n twisted mind kun je misschien wel begrijpen welke kant dat opgaat :lol:

Eeeh, jouw twisted mind of de mijne ? :wink:
Laatst gewijzigd door Sergio op di apr 11, 2006 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

SPIDERVELOCE1750

di apr 11, 2006 21:34

Beiden vrees ik :biggrin:

Kristal

PS : Ik heb ooit BAT-001 echt zien rijden ... een dikke Jaguar met chauffeur ... Het zal wel de PDG van British American Tobacco geweest zijn . Dat moest mijn nummerplaat zijn ... :(

Misschien is BAT 007 nog niet bezet :D :wink:

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

di apr 11, 2006 21:42

Beiden vrees ik :biggrin:
In Nederland zeggen we dan: 'Aai poes, aai poes. Rotkat!!

Zijn Belgische nummerplaten eigenlijk via internet na te trekken zoals in Nederland via de RDW?
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

SPIDERVELOCE1750

di apr 11, 2006 21:49

Zijn Belgische nummerplaten eigenlijk via internet na te trekken zoals in Nederland via de RDW?
Nope ... Veels te ingewikkeld voor de Belgische administratieve diensten . :lol: En maar goed ook ... Zo linken ze ook bepaalde dingskes niet aan mekaar en kunnen wij vrolijk verder ... eu .. braaf zijn :wink:

En dat van die katten kennen wij ook hoor , alleen we zwijgen der vooral over :biggrin:

Kristal

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”