Alexanderw
Junior Member
Junior Member
Berichten: 71
Lid geworden op: di mar 28, 2006 17:06
Locatie: Amsterdam

159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V Business in zwart – uniek, altijd binnen gestaan en lage km stand

zo jan 13, 2019 16:46

Hierbij biedt ik te koop aan mijn liefhebbersauto. Sinds 9 jaar in mijn bezit, zowel thuis als op werk altijd binnen gestaan, met lage kilometerstand en dealer onderhouden (alle facturen aanwezig).

Met veel liefde behandeld en onderhouden, daardoor technisch en optisch in mooie en goede staat. Op onderhoud is niet bezuinigd.
16V 150pk Strada uitvoering (business pakket), helemaal origineel, nieuwprijs ruim € 40.000, met originele 17”Alfa Romeo lichtmetalen velgen.

Uniek lage, originele kilometerstand 139500

Verder o.a.:
• Sportwagon in zwart metallic
• Bouwjaar: mei 2008
• 150 pk 16V JTDm – dit is de motor die je wilt hebben, heerlijke motor met groot koppel
• Zeer lage originele Km-stand voor een diesel 139.500 (dat vind je bijna niet), NAP rapport aanwezig
• Navigatie
• 17” lichtmetaal (origineel) met Michelin Primacy banden
• Cruise control
• Centrale vergrendeling
• Stuurbediening voor audio, telefoon e.d.
• Airco met automatische climate control
• Mistlampen
• Recente onderhoudsbeurt (Alfa dealer), inclusief nieuwe remblokken rondom (€ 900).
• Alfa dealer onderhouden (ik heb al mijn facturen bewaard)
• Origineel Nederlands geleverde auto
• Zeer goede staat
• Altijd binnen gestaan, zowel bij ons thuis als op het werk!
• ¾ jaar geleden bij de Alfa dealer een onderhoudsbeurt gedaan, sindsdien nog maar 8000 km gereden (o.a. alle remblokken rondom
vervangen, tot. Rekening € 900). Onderhoudsinterval is 30.000 km, beurt dus pas over 22.000 km.
• Distributie is dit jaar aan de beurt, ook al heb ik sinds de vorige vervanging van de distributie + waterpomp (bij de Alfa
dealer) nog maar 40.000 km gereden. Vervanging van de distributieriem is bij deze auto overigens relatief eenvoudig en betaalbaar, ik
ken meerdere adressen waar je dit voor € 300 kan laten doen (incl. materialen, ex. waterpomp)
• Auto heeft geen olieverbruik (niet onbelangrijk).
• Ik heb er maar tussen de 7000 en 10000 km per jaar mee gereden, puur als zakelijke auto gebruik. Zo weinig kilometers komt vrijwel niet
voor, kijk maar eens online. Prive rijden we de auto van mijn vrouw (en mijn klassieke Giulia).

Van liefhebber en lid van de alfaclub, welke liefhebber kan ik hier blij mee maken?!

VERKOCHT

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alfa Giulia Biscione '69 en Brera 2.2 JTS 2010

Verleden:
159 SW JTDm 16V 150 pk
156 SW JTD
156 1.8 TS
156 JTD

Terug naar “Il Mercato”