Queen1
Newbie
Newbie

2x Alfetta GTV2000 (1978 en 1981)

vr dec 22, 2017 22:12

Bij deze zou wil ik mijn twee Alfetta GTV’s aanbieden, het liefste als één koop. De reden is dat ik helaas geen tijd voor beide auto’s door werk en ik denk dat we allemaal weten dat stilstaan dit soort auto's geen goed zal doen.

Het betreft twee Alfetta GTV’s: één van 1978 (rood) en één van 1981 (grijs).

De eerste Alfetta GTV is van 1978 en zal dus volgend jaar in oktober belastingvrij worden (40 jaar). Deze heb ik in 2010 gekocht van een forumlid, waar ik een ruildeal mee had gemaakt. Hier heb ik een tijd in gereden om wat te toeren en af en toe naar werk te gaan (was toen nog student). Door een andere opleiding moest ik dagelijks met het openbaar vervoer en heb ik de auto geschorst en ergens in een schuur gezet (aantal jaar geleden alweer) en was deze een tijdje uit mijn zicht. Kilometerteller staat op 66.851. (Zal waarschijnlijk wel 166.851km zijn) De motor loopt.

Daarnaast heb ik een tweede Alfetta GTV te koop, een grijze. Deze heb ik een jaar later gekocht dan de rode. Ook deze motor loopt gewoon, maar de remmen staan vast door het stil staan. De kilometerstand van deze auto is onbekend, gezien de kilometerteller al kapot was toen ik haar kocht en op 2km bleef staan. Deze is ook voorzien van een airco (moet wel gevuld worden).

Ook zijn er nog wat reserve onderdelen bij de koop ingebrepen. Zo krijg je het volgende er bij:
- Een chrome bumperset (1978 versie)
- Een extra motorkap
- Een complete set Carello lampen (geel)
- Extra bekleding (vanuit de 1981 versie)
- Middenconsole (1981 versie als ik het goed had)
- Een set velgen die er onder passen met 2 banden (4 gaats)
- Een complete set voor een gasinstallatie (minus tank) die uit de rode Alfetta GTV kwam

Het liefste wil ik alles in één koop verkopen. Ik weet namelijk dat een liefhebber in ieder geval één goede auto er van kan maken en hier de tijd en liefde in kan steken die daarvoor nodig is. Prijsidee voor het totaalpakket met alles erbij: € 7.777,-. Maar ik sta uiteraard ook open voor (realistische) biedingen.

Mail: janlens1989@gmail.com
Telefoon: 0611050008

Foto's
Rode GTV 1978

Grijze GTV 1981

Terug naar “Il Mercato”