Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1723
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Alfa 147 1.9 JTD - [VERKOCHT]

ma nov 27, 2017 21:06

VERKOCHT:


Alfa Romeo 147 1.9 JTD, bouwjaar 08-2001, met veel bewezen ervaring.
Kilometerstand 443.000. (Niet mee gesjoemeld. Gegarandeerd allemaal echte km’s…)
Loopt nog dagelijks op.

Ik heb vrij onverwacht een andere Alfa gezien die ik wil kopen. Daarom mag deze nu weg.
Wie rijdt hem door naar het miljoen?


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gewoon een fijne auto. Motorisch onverwoestbaar en oerbetrouwbaar.
Kwalitatief echt een van de beste motoren die Alfa Romeo ooit gemaakt heeft.
Ik ben 2e eigenaar van deze auto, al vanaf bijna-nieuw.
Sindsdien slechts 1 vaste bestuurder gehad en 1 vast Alfa onderhoudsadres.
Gebruikt voornamelijk voor lange afstanden op de snelweg.

Hele onderhoudshistorie aantoonbaar (boekje volledig afgestempeld en álle facturen erbij).
Het is geen oude auto die weg moet omdat hij dringend onderhoud nodig heeft.
Deze is juist helemaal bij. Altijd alles laten doen zoals het hoort. Ook de bodem is i.z.g.st.
Geen cent op bezuinigd. Zelfs afgelopen jaar nog veel en dure dingen vernieuwd,
inclusief distributie, waterpomp en nog veel meer.
Laatste grote beurt was 3 weken geleden nog, met nieuwe APK t/m december 2018.

Luxe Distinctive uitvoering met nog een boel extra's. Goed werkende airco / ECC.
Mooi verlaagd (Bilstein, Eibach), met de veelgeprezen camber correctie kit in de bovenste
draagarmen (geen scheef-slijtende voorbanden meer). Hele fraaie originele 17 inch
Speedline Selespeed velgen, winterpakket, Connect NAV+ systeem, afneembare trekhaak,

Prijs: € VERKOCHT .
Geen extra kosten voor rijklaar maken of APK. (Gebruikelijk "in de handel", maar bij deze niet nodig.)

NB: Ik weet wel dat er ook 147’s te koop zijn met minder km’s en voor lagere prijzen.
Maar vergelijk de conditie en de prijs-kwaliteitsverhouding.
Dit bedrag is minder dan wat ik er in het afgelopen jaar zelf nog in gestopt heb voor alle
nieuwe onderdelen en het hele recente onderhoud. De auto zelf krijgt u eigenlijk erbij
voor minder dan gratis…. Prima auto die er nog een hele poos tegen kan.
Deze 147 is veel gebruikt maar goed behandeld. Door een echte Alfa Romeo liefhebber.

Hij is te koop zolang de advertentie hier blijft staan. Maar aangezien ik een andere auto
op het oog heb wil ik niet lang afwachten. (Koop ik die andere auto, dan is deze snel weg.
En gaat dat niet door, dan rijd ik er gewoon zelf in verder.)


Afbeelding


Bezichtigen en proefrijden kan in Utrecht of in Amstelveen.
(Alleen op afspraak, want de auto wordt nog dagelijks gebruikt).

Interesse? Ik heb een heel uitvoerige informatie voorbereid. Met alles over de auto,
de geschiedenis, de onderhoudshistorie, de plus- en de minpunten, meer foto’s, enz. enz. enz.
Het gaat te ver om dat allemaal hier in deze advertentie te zetten.
Maar bij serieuze belangstelling; stuur s.v.p. een reactie met uw rechtstreekse emailadres,
dan mail ik het als een PDF.

Afbeelding


@Nieuwe eigenaar: heel veel plezier ermee!


Afbeelding

.

Terug naar “Il Mercato”